Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Przygodówka Armikrog zanotowała kolejne opóźnienie

Miała debiutować dzisiaj.

Przygodówka Armikrog miała ukazać się już dzisiaj, ale deweloperzy poinformowali w ostatnim momencie, że premierę zdecydowano się po raz kolejny przesunąć, tym razem do 30 września.

Różowo

Informację podano w komunikacie opublikowanym w serwisie Kickstarter, gdzie sfinansowano produkcję. Problemem jest wykrycie kolejnych błędów (dzięki, Reddit).

„Zdajemy sobie sprawę, że to nie pierwsze opóźnienie, ale krótka zmiana planów jest lepsza niż frustrująca i zepsuta gra wydana na czas” - napisano w oświadczeniu.

„W czasie ostatnich siedmiu dni pojawiły się nowe problemy techniczne. Mówimy zwłaszcza o kłopotach zatrzymujących postępy i uniemożliwiających kontynuowanie rozgrywki.”

„Jesteśmy przekonani, że wszystkie te usterki uda się naprawić. Potrzebujemy tylko trochę więcej czasu i dlatego przekładamy premierę na 30 września” - czytamy dalej.

Platformy docelowe to PC (Windows, Mac, Linux). W planach na przyszłość są jeszcze konwersje na PlayStation 4 i Wii U.

W Armikrog głównym bohaterem jest Tommynaut, eksplorujący kosmos wraz ze swoim „psem” - Beak-Beakiem. Towarzysze rozbijają się na dziwnej planecie i po spotkaniu z potworem trafiają do więzienia w tajemniczej fortecy.

W prace zaangażowany jest sam Doug TenNapel, twórca między innymi The Neverhood i Earthworm Jim. Nowy projekt nawiązuje właśnie do tradycji tego pierwszego tytułu, stawiając na animację poklatkową oraz „gliniane" lokacje postacie.

Cover image for YouTube videoBeak Beak Blog

Krótka przerwa? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Armikrog

PS4, Nintendo Wii U, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze