Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

10 pomysłów, które wykasowano z Wiedźmina 3

Trudne wybory.

Każdy duży projekt gry wideo to nie tylko realizacja fantastycznych pomysłów całego zespołu twórców. Bardzo często to także rezygnacja z koncepcji, które z jakiegoś powodu trzeba wykasować.

Zazwyczaj chodzi o ograniczenia związane z czasem i zasobami ludzkimi w studiu deweloperskim; kiedy indziej wprowadzane rozwiązania stają się z skomplikowane, rozrastają i zaczynają projektowi ciążyć, zamiast mu pomagać.

Nie inaczej było w przypadku Wiedźmina 3. W rozmowie z dziennikarzem Eurogamera, twórcy zdradzili parę ciekawostek z procesu produkcyjnego. Zebraliśmy je w zgrabną listę - oto więc pomysły i koncepcje, które ostatecznie wykasowano z wielkiego hitu od studia CD Projekt Red.

1. Geralt dołącza do Dzikiego Gonu

To był całkiem rozbudowany fragment opowieści w Wiedźminie 3. Geralt miał dołączyć do Dzikiego Gonu, podróżować razem z nim i pracować od środka. Całość bazowała na zaklęciu, które upodobniało nas do jeźdźców Dzikiego Gonu.

Według twórców, powstały już rozbudowane linie dialogowe - zakamuflowany Geralt miał rozmawiać z innym jeźdźcami i podejmować różne decyzje. Jeden błąd mógł spowodować dekonspirację, a celem całej maskarady miało być - oczywiście - szybkie odszukanie Ciri.

Cały fragment ostatecznie został wycięty. Był zbyt skomplikowany fabularnie. Można się jedynie domyślać, że wraz z Dzikim Gonem odwiedzaliśmy równoległe światy. Oj, na pewno się działo!

Rozbudowany wątek miał być związany z przedostaniem się Geralta do Dzikiego Gonu

Zobacz kolejny wykasowany element na następnej stronie

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Wiedźmin 3: Dziki Gon

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Redakcja

Redakcja

Eurogamer.pl

Bardzo lubimy pracę zespołową.

Komentarze