Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Bethesda nie jest zaniepokojona krytyką grafiki w Fallout 4

Celem 3-4 duże gry w roku.

Ogłoszenie Fallout 4, choć ciepło przyjęte i na pewno oczekiwane, spotkało się z krytyką niektórych elementów, a największa część zarzutów dotyczyła poziomu oprawy graficznej.

Fajny kask

Szef marketingu w Bethesdzie - Pete Hines - przyznał teraz, że zdaje sobie sprawę z takich opinii, które jednak nie są powodem do niepokoju wywnętrz firmy.

- Na pewno nas to nie martwi. Po 16 latach w branży zaskakuje mnie bardzo mało - mówił w rozmowie z Metro UK. - Tworzymy rozrywkę. Tak jak w przypadku innych jej odmian, nigdy nie uda się dojść do stuprocentowego porozumienia.

- Ostatecznie wszyscy mają prawo do własnej opinii, czy to na temat wyglądu oprawy graficznej, pożądanych elementów rozgrywki czy tworzonego uniwersum. Informuję ludzi w jak najlepszy sposób, by mogli stwierdzić, co robimy.

Hines mówił wcześniej, że deweloperzy koncentrowali się w Fallout 4 na interesujących elementach rozgrywki, czego efektem jest między innymi rozbudowany system rzemiosła czy opcja budowania własnej bazy i umocnień.

W innym wywiadzie menedżer zapewnił, że nie chce powtórzyć sytuacji z 2011 roku, gdy po premierach Brink, Hunted, Rage i Skyrima firma przez długi czas nie opublikowała nic poza DLC i Dishonored.

- Docieramy do punktu, w którym przejęte studia wydały już jakieś tytuły, nauczyły się współpracować i zaczynają działać bardziej konsekwentnie - mówił Hines w rozmowie z MCV.

- Nie sądzę, że gdybyśmy mieli 14 oddziałów zamiast siedmiu, to moglibyśmy zrobić dwa razy więcej. Zdajemy sobie sprawę z tego, kim jesteśmy i chcemy dotrzeć do punktu, w którym tworzymy trzy, cztery duże pozycje rocznie.

Zobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Fallout 4

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze