Super Meat Boy Forever priorytetem studia Team Meat

Mewgenics nadal zawieszone.

Współzałożyciel studia Team Meat - Edmund McMillen - poinformował, że po premierze małego projektu Fingered, jego głównym priorytetem jest teraz Super Meat Boy Forever.

Super Meat Boy Forever
Super Meat Boy Forever

Produkcję zapowiedziano pierwotnie w sierpniu 2014 roku, jako kolejną, „lżejszą” odsłonę popularnej platformówki, zmierzającą na PC i urządzenia mobilne.

- Super Meat Boy Forever wróciło do produkcji i jest teraz moim głównym zajęciem, po tym jak The Binding of Isaac: Afterbirth jest już niemal skończone, a Fingered wydane - przyznał McMillen w rozmowie z serwisem Destructoid.

Producent dodał, że projekt Mewgenics - opowiadający o rozmnażaniu kotów - jest nadal zawieszony i nie jest aktywnie rozwijany.

Warto dodać, że studio Team Meat jest raczej nietypowe i wszelkie plany dwuosobowej firmy mogą się błyskawicznie zmienić. Ostatnio mówiono między innymi, że możliwa jest produkcja „pełnoprawnej” kontynuacji - Super Meat Boy 2.

Afterbirth to rozszerzenie do The Binding of Isaac, wprowadzające ponad sto nowych przedmiotów, tryb rozgrywki, dziesięć wyzwań, kolejnego bohatera do wyboru, alternatywny ostatni rozdział i wygląd poziomów.

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (4)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Microsoft wskrzesi stare gry Activision? Phil Spencer o potencjalnych powrotach

Deweloperzy otrzymają więcej swobody w pracy nad różnorodnymi markami.

Długi gameplay z Dying Light 2

Zadanie poboczne, walka i nie tylko.

Na stronie

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami