The Phantom Pain w 60 klatkach na sekundę na PS4 i Xbox One

Sony z większą rozdzielcznością.

Konami poinformowało na oficjalnej stronie Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, że produkcja z otwartym światem zadziała w 60 klatkach na sekundę na PlayStation 4 i Xbox One.

The Phantom Pain
The Phantom Pain w 4K. Uwaga: 5,55 MB.

Konsola Sony ma przewagę w rozdzielczości - gra wyświetli obraz w natywnej rozdzielczości 1080p, w porównaniu z przeskalowanym 900p na urządzeniu Microsoftu.

W przypadku odsłon PlayStation 3 i Xbox 360 możemy spodziewać się rozdzielczości 720p oraz 30 klatek na sekundę.

Jest jeszcze wersja PC, gdzie maksymalna rozdzielczość wyniesie 4K, czyli 3840×2160 pikseli. Do uruchomienia gry w takim rozmiarze na pewno potrzebny będzie jednak potężny komputer.

Co ciekawe, w rubryce z płynnością w przypadku odsłony Steam podano „maksymalnie 60 FPS”, co może sugerować, że Konami zdecydowało się na wprowadzenie jakiejś formy blokady. Może to być kontrowersyjna decyzja, zwłaszcza wśród posiadaczy monitorów z większymi częstotliwościami odświeżania.

Na oficjalnej stronie znaleźć można zestaw porównawczych screenshotów, ujawniających przede wszystkim znaczną przewagę PC pod względem jakoś tekstur i szczegółowości scen. Zestawienia z komputerami osobistymi są jednak mało miarodajne, ponieważ bazują na nieosiągalnej na konsolach rozdzielczości 4K.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ukaże się 1 września na wszystkich platformach docelowych. Sieciowy komponent Metal Gear Online zadebiutuje 6 października na konsolach, a na PC trafi dopiero w styczniu 2016 roku.

The Phantom Pain 2
Wersja Xbox One

Krótka przerwa? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (7)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (7)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami