Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tak wygląda miasto nocą w pierwszym dodatku do Cities: Skylines

Nowe specjalizacje i cykl dobowy.

Paradox Interactive ogłosiło pierwsze rozszerzenie do popularnej strategii ekonomicznej Cities: Skylines. Dodatek o podtytule After Dark wprowadza między innymi zmienny cykl dobowy.

To jeszcze dzień

- To nie tylko opcja graficzna - zapewnia Mariina Hallikainen, dyrektorka generalna odpowiedzialnego za prace studia Colossal Order. - Wpływa też na symulację, ponieważ dobrze wiemy, że ludzie zachowują się nieco inaczej pod osłoną nocy.

Nocą aktywne będą budynki z nowej specjalizacji - wypoczynkowej. Za dnia posłużą za zwykłe struktury komercyjne, by po zachodzie słońca zamienić się w centra aktywności.

Druga nowa specjalizacja dla naszego miasta to „plaża". Jak sama nazwa wskazuje, postawimy bary i nadmorskie restauracje czy przystanie organizujące wycieczki dla rybaków.

After Dark dodaje też kolejne budynki użyteczności publicznej: więzienie, taksówki, doki towarowe, międzynarodowe lotnisko i terminal autobusowy.

Listę innowacji zamyka nowa kategoria transportu: rowery. Wybudujemy więc ścieżki i drogi rowerowe (a także buspasy) dla bardziej aktywnych mieszkańców naszego miasta.

Nie podano daty premiery dla rozszerzenia.

„Cities: Skylines to bardzo solidny reprezentant gatunku, dostarczający dużo świetnej zabawy na dziesiątki wieczorów. Choć stawia większy nacisk na rozbudowę infrastruktury i transportu niż ekonomiczne zarządzanie miastem, to i tak zadowoli rzesze wirtualnych burmistrzów” - napisał w recenzji Damian.

Cover image for YouTube videoCities: Skylines, After Dark Expansion - Reveal Teaser - GAMESCOM 2015

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Cities: Skylines

PS4, Xbox One, PC, Mac, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze