Platformowe Mighty No. 9 opóźnione do przyszłego roku

Z powodu błędów.

Sfinansowany na Kickstarterze, duchowy następca serii Mega Man - Mighty No. 9 - ukaże się dopiero na początku przyszłego roku. Jeszcze do niedawna zakładano debiut we wrześniu.

1
Akcję obserwujemy z boku

Informacje ogłoszono na łamach zamkniętego forum dyskusyjnego. Studio Comcept zapewnia, że „celuje” w pierwszy kwartał 2016 roku, co nie brzmi do końca przekonująco.

Deweloperzy wyjaśniają, że najważniejsze elementy platformowej produkcji zostały już ukończone, ale przeszkodą są błędy i funkcje sieciowe.

„Te problemy i usterki w bezpośredni sposób wpływają na odbiór produkcji, więc podjęto decyzję o wyeliminowaniu ich przed premierą” - napisano w komunikacie.

Opóźnienie debiutu to kolejny cios dla producenta Keijiego Infanue. Porażką zakończył się także jego ostatni Kickstarter na rzecz Red Ash - duchowego następcy Mega Man Legends. Twórca będzie mógł przygotować tylko krótszy prolog, finansowany osobno przez chińską firmę.

Platformy docelowe dla Mighty No. 9 to PC, PlayStation 3, PS4, PS Vita, X360, Xbox One, 3DS i Wii U. Sporo.

Nudzisz się? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami