CDP.pl nowym dystrybutorem Call of Duty i Destiny w Polsce

Firma przejęła popularne gry Activision od LEM-a.

CDP.pl, sklep internetowy i jednocześnie dystrybutor gier, przejmuje od LEM-a dystrybucję kluczowych tytułów Activision, w tym serię Call of Duty i strzelankę Destiny - poinformowano w komunikacie prasowym.

Warto przypomnieć, że CDP.pl - po usamodzielnieniu się od CD Projektu - pozostał dystrybutorem gier Blizzarda w Polsce, m.in. Diablo 3 czy StarCrafta 2. Tymczasem serię Call of Duty i Destiny reprezentowała u nas spółka LEM. Teraz wszystkie produkcje koncernu Activision Blizzard będą dystrybuowane w Polsce przez CDP.pl.

- Jesteśmy zaszczyceni decyzją Activision o powierzeniu nam dystrybucji całego katalogu - wyjaśnia Michał Gembicki, dyrektor zarządzający firmy.

- To dla nas wielkie wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że nasza dotychczasowa praca z innymi wydawcami została zauważona. Jesteśmy głęboko przekonani, że nasze doświadczenie i zaangażowanie przełożą się na sukces wszystkich tytułów Activision w Polsce.

W ramach współpracy zarówno Call of Duty: Black Ops 3, jak i Destiny: The Taken King ukażą się w Polsce już nakładem CDP.pl. W portfolio znajdują się także Guitar Hero Live oraz seria Skylanders.

Reklama

Skocz do komentarzy (5)

O autorze

Zbigniew Jankowski

Zbigniew Jankowski

Autor

Od prawie 20 lat związany z mediami internetowymi o grach, a w międzyczasie także prasą regionalną. W latach 2012-2017 redaktor naczelny Eurogamer.pl.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami