Sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy wyścigowego DriveClub

Nawet bez wersji PS Plus.

Gra wyścigowa DriveClub sprzedała się w nakładzie przekraczającym dwa miliony egzemplarzy, wyłącznie na PlayStation 4.

Liczba obejmuje kopie sprzedane cyfrowo oraz w pudełkach, zapewne także w zestawie z konsolą. Nie wliczono jednak okrojonej edycji PlayStation Plus, dostępnej dla abonentów tej usługi.

Wynikiem pochwalił się na Twitterze reżyser Paul Rustchynsky, publikując zdjęcie „podwójnej platyny”, na jaką zasłużyła wyścigowa pozycja.

DriveClub na pewno nie mogło poszczycić się udaną premierą - pod naporem liczby użytkowników szybko przeciążono serwery w tej grze, bazującej szeroko na opcjach sieciowych.

Odpowiedzialne za prace Evolution Studios przystąpiło jednak do powolnego łatania i rozwijania projektu, który ostatecznie wyszedł na prostą.

Po wielu miesiącach oczekiwań, w czerwcu pojawiła się także zapowiadana jeszcze przed premierą edycja PlayStation Plus. Nie obeszło się jednak bez bolesnych cięć - na początku roku Evolution zwolniło połowę pracowników.

Na początku lipca sprawdzaliśmy, jak prezentuje się produkcja w obecnym stanie.

Krótka przerwa? Zobacz także:

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami