Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Zombi bez trybu wieloosobowego, ale z większą liczbą broni

Informacje o konwersji z Wii U.

Ubisoft ujawnił więcej szczegółów na temat konwersji gry ZombiU, zmierzającej - już jako Zombi - także na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Kij z gwoździami - najpotężniejsza broń

Jak wynika z informacji opublikowanych na oficjalnym blogu, największą zmianą będzie wprowadzenie większej liczby broni do walki wręcz. W oryginalne był to tylko kij do krykieta, ale teraz powalczymy też z użyciem łopaty i drewnianej pałki, nabitej gwoździami.

To pierwsze narzędzie ma większy zasięg i może „uszkodzić” kilku wrogów jednocześnie, podczas gdy kij zwiększa dodatkowo obrażenia i szansę na trafienie krytyczne.

Zmieni się także działanie latarki, którą przełączymy na alternatywny tryb, oświetlający obiekty w dalszej odległości. Po wyczerpaniu baterii będziemy musieli poczekać 30 sekund na ponowne ich naładowanie.

W wersji Wii U mapę umieszczono na wyświetlaczu kontrolera GamePad - teraz pojawi się w rogu ekranu. Również przeglądanie ekwipunku odbędzie się bezpośrednio na telewizorze czy monitorze. Sprawdzanie plecaka nadal nie zatrzyma rozgrywki, ale będziemy mogli obserwować sytuację na brzegach ekranu.

Twórcy zdecydowali się nie przenosić trybu lokalnej kooperacji do nowej wersji. Na sprzęcie Nintendo jeden gracz mógł wskazywać na GamePadzie miejsca pojawiania się zombie, podczas gdy druga osoba odpierała ataki.

Przejście na dodatkowe platformy to także zmiany natury technicznej: szybsze czasy ładowania i dostosowane sterowanie.

Zombi ukaże się na PC, PlayStation 4 i Xbox One już 18 sierpnia.

Zobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Zombi

PS4, Xbox One, PC

ZombiU

Nintendo Wii U

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze