Deus Ex: Mankind Divided pozwoli pokonać bossów bez walki

Jest też opcja skradania.

Twórcy Deus Ex: Mankind Divided chcą zadowolić graczy preferujących różne style rozgrywki. Sceny walki z bossami pozwolą na przykład pokonać tych przeciwników bez walki, a jedynie za pomocą odpowiednio wybieranych opcji dialogowych.

Deus Ex: Mankind Divided
Jeden z bossów

- Ze wzlędu na projekt, w Human Revolution bossowie zawsze ginęli podczas przerywników - wspomina Patrick Fortier, reżyser rozgrywki (dzięki, GamesRadar).

- Nie oferowaliśmy wyboru. Zmieniliśmy ten element w DLC Missing Link, a także w nowej grze.

- Chodzi o wspieranie różnych stylów rozgrywki - dodaje deweloper. - Tego brakowało w walkach z bossami. Tematycznie były one interesujące, ale część graczy znalazła w nich wyzwanie, które nie było dostosowane do ich preferencji.

W Mankind Divided powróci także skradanie - jeszcze jedna opcja pokonania przeciwników. Oczywiście, nic nie stanie na przeszkodzie, by postawić na otwartą walkę.

- Są sposoby na ciche podejście, na bezpośrednie starcie, a także rozmowy, które mogą zaoferować całkiem inny sposób na poradzenie sobie z sytuacją - tłumaczy Fortier.

Deus Ex: Mankind Divided ukaże się w przyszłym roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Krótka przerwa? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (6)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (6)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami