Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Remake Resident Evil 2 na Unreal Engine 4 zadebiutuje latem

Projekt fanów.

Trwają ostatnie prace nad odświeżoną wersją Resident Evil 2. Projekt o podtytule Reborn zaoferuje świeże spojrzenie na klasyczny survival horror Capcomu.

Dwa nowe filmy z rozgrywki pokazują konwersję wykonaną na silniku Unreal Engine 4, z nowymi modelami 3D, efektami cząsteczkowymi, oświetleniem, ulepszoną rozgrywką, teksturami i animacjami.

Prace nad Reborn trwają już od około dwóch lat, choć pierwotnie bazowano na technologii Unity. Odpowiedzialne za projekt studio Invader Games z Włoch opublikuje całość latem tego roku, do pobrania za darmo.

Nadal nie jest jasne, co na temat konwersji tego typu myśli sam Capcom. Firma wydała ostatnio odświeżoną wersję pierwszego Resident Evil, choć w tym przypadku potrzebne było mniej pracy - przeniesiono po prostu port z GameCube.

Cover image for YouTube video
Cover image for YouTube video

Krótka przerwa? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Resident Evil 2

Nintendo GameCube, PS1

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze