Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Niemal pół godziny rozgrywki z Monster Hunter X na 3DS

Większa swoboda walki.

Monster Hunter X otrzymało japońską datę premiery (28 listopada), a także garść szczegółów i nowych informacji na temat rozgrywki.

Użytkownik serwisu YouTube - „Arekkz Gaming” - zarejestrował 26 minut materiału wideo z przeprowadzonego przez Capcom pokazu na żywo, oferując także najważniejsze punkty w krótszym filmie poniżej.

Cover image for YouTube videoMonster Hunter X Gameplay Breakdown | Monster Hunter Cross

Jedną z największych nowości jest zapewne fakt, że cztery style walki w Monster Hunter X wykonamy za pomocą wszystkich 14 broni. Styl Aerial pozwoli skakać z dowolnym orężem, inny skupi się na kontratakach, a Guild postawi na klasyczne sterowanie. Ostatnio typ jest jeszcze tajemnicą.

Pokazano także nową lokację dla łowców - Prehistoric Forest - oraz potwora Dinovaldo. Jest też kilka dobrze znanych map, takich jak odświeżona wersja Forested Hills z pierwszego Monster Hunter czy Valley z Monster Hunter Portable 3rd. Powrócą też niektóre gatunki przeciwników.

W Monster Hunter X odwiedzimy cztery wioski z trzech poprzednich odsłon serii, a także całkiem nowe osiedle - Beruna Village. Przytulimy też sympatyczne owieczki, z czym wiąże się szansa na pozyskanie rzadkiego przedmiotu.

Nie znamy jeszcze daty premiery dla Zachodu, ale poprzednia część - Monster Hunter 4: Ultimate - spotkała się z ciepłym przyjęciem i wysokimi wynikami sprzedaży w USA i w Europie, więc debiut Monster Hunter X wydaje się być kwestią czasu.

Poniżej pełne 26 minut rozgrywki z japońskiego pokazu Capcomu:

Cover image for YouTube videoMonster Hunter X Gameplay Part 1 | Monster Hunter Cross

Masz chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Monster Hunter Generations

Nintendo 3DS

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze