Square Enix wyjaśnia kwestię dystrybucji nowego Hitmana

„To nie będzie Early Access”.

Przedstawiciele Square Enix zaktualizowali dział FAQ na oficjalnej stronie serii Hitman. Wyjaśniono metodę dystrybucji nowej odsłony serii.

hitm
Tak reaguje 47 na kolejne pytania: „Czyli... to Early Access?”

Produkcja debiutuje 8 grudnia na PC, PS4 i Xbox One. Twórcy używają jednak określenia „początek przygody” zamiast słowa „premiera”. To dlatego, że planują systematycznie dodawać kolejne elementy na przestrzeni kolejnych miesięcy.

Wydawca podkreśla, że gra od IO Interactive nie może być porównywana z tytułami rozprowadzanymi w modelu Early Access, gdzie odbiorcy otrzymują dostęp do wczesnej, nieukończonej wersji produktu.

„Early access często oznacza, że gra jest niedokończona i pełna błędów. To nie jest nasza filozofia. Cała zawartość, którą otrzymają gracze w dniu premiery będzie w stu procentach dopracowana”.

„Chodzi zarówno o lokacje, jak też o misje, a także o wszystkie wyzwania i nowe elementy, które wprowadzimy do gry w 2016 roku”.

Zaznaczono także, że Hitmana nie można porównywać z innymi grami, które są wydawane w odcinkach.

„To sugeruje, że co jakiś czas pojawi się część zawartości wyceniona na konkretną sumę. Nie robimy czegoś takiego. Niektóre aktualizacje wprowadzą nowe elementy fabularne, więc faktycznie poznawanie historii zaoferuje epizodyczny charakter. Wprowadzimy też jednak mnóstwo rzeczy absolutnie niezwiązanych z opowieścią”.

Square Enix podkreśla, że ich zdaniem „nie ma niestety określenia, które pasowałoby do gry”.

„Dlatego nazywamy Hitmana żywą przygodą, ponieważ takie budzi odczucia - to coś, co się rozwija, rośnie, ewoluuje. Jeżeli ktoś wpadnie na jakieś dobre określenie dla naszej formuły, prosimy o kontakt. Serio.”

Przypomniano także, że w grze nie znajdzie się system mikropłatności, a cała dodatkowa zawartość będzie darmowa. Dlatego też, za produkt zapłacimy pełną, tradycyjną dla gier wysokobudżetowych cenę - w Stanach to 60 dol.

Hitman zadebiutuje tylko w dystrybucji cyfrowej, a gdy będzie już w pełni rozwiniętą produkcją, trafi do pudełek. Twórcy zaznaczyli, że poszczególne misje będzie można wykonywać bez połączenie z siecią.

Nudzisz się? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami