Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Trwa łatanie Ultra Street Fighter 4 w wersji PlayStation 4

Czas na poprawki w grafice.

Bijatyka Ultra Street Fighter 4 w wersji PlayStation 4 doczekała się kolejnej aktualizacji, eliminującej następną porcję problemów.

To już trzecia łatka

Przypomnijmy: grę wydano pod koniec maja, jednak tytuł trapiły liczne błędy - tak liczne, że Capcom zdecydował się usunąć tę wersję z własnego turnieju. Gracze odkryli problemy w udźwiękowieniem, grafiką, sterowaniem, a nawet w samym menu. Niektóre postacie dysponowały... niewidzialnymi atakami.

Teraz sytuacja powoli wraca już jednak do normy, wraz z publikowaniem kolejnych łatek. Najnowsza aktualizacja koncentruje się na oprawie graficznej.

Usprawniono między innymi anizotropowe filtrowanie tekstur na wszystkich postaciach i mapach, dodano też wygładzanie krawędzi. Zredukowano również „pikselację” elementów interfejsu - czytamy na oficjalnym blogu Sony.

Twórcy przygotowali lepszy balans audio, zwiększyli rozdzielczość efektów graficznych, naprawili Sonic Boom czy wyeliminowali usterki z lokalizacji i czcionek. Lepiej powinna też działać funkcja zapisu.

Capcom i Sony chcą zapewne jak najszybciej zająć się problemami, by uniknąć większego rozgoryczenia graczy i złych skojarzeń z serią - PS4 ma przecież konsolową wyłączność na Street Fighter 5.

Warto także dodać, że Ultra Street Fighter 4 na PlayStation 4 to kolejny - po Batman: Arkham Knight - przykład nieudanego portu przygotowanego przez zewnętrzne studio. Za konwersję odpowiadał nie Capcom czy Dimps, lecz studio Other Ocean Interactive z Kanady, twórcy produkcji na konsole przenośne i urządzenia mobilne.

Zobacz na YouTube

Masz chwilkę? Zobacz także:

Read this next