Sniper: Ghost Warrior 3 ukaże się w połowie przyszłego roku

Budżet na produkcję podobny do Lords of the Fallen.

Strzelanka Sniper: Ghost Warrior 3 ukaże się w połowie przyszłego roku, a polskie studio CI Games planuje przeznaczyć na produkcję kwotę podobną od budżetu Lords of the Fallen.

1
Grę napędza CryEngine

- Premierę Snipera 3 planujemy za około rok, czyli w drugim kwartale 2016 r. lub na przełomie drugiego i trzeciego kwartału - mówił Marek Tymiński, prezes firmy, podczas ostatniego spotkania z dziennikarzami.

- Jeśli chodzi o koszt produkcji, to będzie zbliżony do kosztów wyprodukowania Lords of the Fallen lub nieco wyższy. Budżet marketingowy będzie ustalony na kilka miesięcy przed premierą - dodał, cytowany przez Polską Agencję Prasową. Gra RPG kosztowała 32 mln złotych.

Twórcy zapewniają, że Ghost Warrior 3 zaoferuje graczom więcej możliwości. To dzięki otwartej strukturze świata. Wiele zadań można będzie wykonać na różne sposoby, a do celu nie zawsze poprowadzi jedna ścieżka.

Produkcję pokazywano na tegorocznych targach E3. Gracze trafią do regionu zdestabilizowanego przez separatystów, których wspiera Rosja. Platformy docelowe to PC, PlayStation 4 i Xbox One.

- Jestem bardzo zadowolony z tego, jak nasza gra została przyjęta na E3 i z reakcji graczy. To jest dobry zwiastun na przyszłość. Widzę ogromny potencjał komercyjny tej gry i mamy aspiracje, żeby otrzymała ona wysokie noty - wyjaśniał Tymiński.

Prezes CI Games ujawnił także, że premiera gry mobilnej Lords of the Fallen planowana jest na czwarty kwartał tego roku.

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Crysis 4 oficjalnie zapowiedziany

Aktualizacja: Crytek potwierdza. Jest też teaser.

Doniesienia o CoD Warzone 2 niepokoją fanów

Martwią się utratą postępów w pierwszej części gry.

Valve po cichu zmieniło interfejs Half-Life 2 - przed premierą Steam Deck

Większe ikony i przystosowanie do obsługi padem.

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami