Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mario na silniku Unreal Engine 4 wygląda imponująco

Choć hydraulik chyba nieco przytył.

Nintendo najpewniej nie zechce w najbliższej przyszłości porzucać własnych silników graficznych do prac nad kolejnymi odsłonami serii platformówek z Mario. Gdyby jednak tak się stało, to Unreal Engine 4 wygląda na idealny wybór.

Wszystko to dzięki pracy fana o pseudonimie „aryoksini”, który przeniósł słynnego hydraulika na najnowszą wersję technologii od Epic Games.

Wszystkie elementy otoczenia pochodzą z wbudowanego sklepu Unreal, a akcje postaci przygotowano za pomocą domyślnych schematów. Twórca przygotował za to własne animacje i tekstury.

Mario skacze więc jak szalony, wydaje charakterystyczne okrzyki i zbiera złote monety. Sytuację obserwujemy nie tylko z boku, ale także w pełnym 3D. Postać odwiedza tajemniczą jaskinię, stację kosmiczną, a nawet stację metra rodem z pierwszego Max Payne.

Zobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze