Horizon: Zero Dawn działa na zmodyfikowanym silniku Killzone

W 1080p30.

Studio Guerrilla Games ujawniło, że gra akcji Horizon: Zero Dawn korzysta ze zmodyfikowanej wersji silnika Killzone: Shadow Fall i wyświetli grafikę w rozdzielczości 1080p, przy 30 klatkach na sekundę.

1
Aloy - główna bohaterka

- To nadal ten sam silnik, ale skok w porównaniu z Shadow Fall jest ogromny - zapewnia dyrektor artystyczny Jan-Bart van Beek w rozmowie z serwisem VideoGamer.

- Technologia stojąca za ostatnim Killzone nie jest przystosowana do wczytywania otwartych światów, więc przez ostatnie dwa lata włożyliśmy sporo prac, by dostosować silnik do takich zastosowań - dodał.

Producenci z Guerrilla przyznali w innym wywiadzie, że jednym z największych wyzwań jest zmiana podejścia: z krótkich, liniowych etapów w strzelankach na sekcje zapewniające godziny rozgrywki i wiele opcji zabawy.

Aby poradzić sobie z pracą, studio zatrudniło sporo nowych deweloperów, w tym z CD Projekt Red (co najmniej trzech - o czym już informowaliśmy), ale także z Bethesdy, słynącej z serii The Elder Scrolls i Fallout.

- To lekcja na temat tego, jak uniknąć niektórych błędów, które wszyscy popełniają podczas prac nad pierwszą grą z otwartym światem - mówi van Beek dla serwisu GamesRadar.

Dzisiaj o godzinie 18:00 w serwisie Twitch odbędzie się pokaz na żywo, w którym Guerrilla chce ujawnić więcej szczegółów na temat Horizon: Zero Dawn.

Gra ukaże się w przyszłym roku, tylko na PlayStation 4.

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami