Wiedźmin 3 - Akt III - Przez czas i przestrzeń

Zadanie główne: Przechodzimy z elfim towarzyszem przez kilka światów i wymiarów.

Zadanie aktywuje się automatycznie po rozmowie z elfem Avallac'hem (Mapa #1) w ramach misji głównej Ostatnie przygotowania. Powie ci o planie przeciągnięcia na waszą stronę generała Eredina o imieniu Ge'els.

  • Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 28
mz118

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Kiedy będziesz gotów do misji udaj się do elfa (#2) czekającego na ciebie na północ od karczmy Jaskra. Wejdź z nim do domu, tego samego, gdzie spotkałeś się z bożątkiem Sarą, i zejdź do piwnicy. Następnie wyrusz w stronę portalu, który przeniesie cię wraz z elfem na pustynię.

Podążaj za nim słuchając wiadomości o świecie, przez który przechodzicie. Na końcu dotrzecie do portalu, który musi zostać aktywowany. W międzyczasie zaatakują was potwory nazywane pazurnicami. W walce z nimi warto wspomagać się znakiem Aard, który chwilowo je ogłusza, dając ci czas na szybką eliminację. Z czasem potworów zacznie przebywać. Kiedy tylko elf uruchomi portal przejdź przez niego.

W kolejnym świecie zostaniecie z elfem rozdzieleni. Zrób kilka kroków do przodu, dzięki czemu Geralt namierzy kolejny portal. Następnie zjedź po skałach na dół w kierunku czerwonych roślin. Nie wchodź jeszcze między nie, tylko zlokalizuj półkę skalną na drugim brzegu.

z060
Lokalizuj kolejne półki skalne (#1, #2), na które szybko wskakuj

Kiedy takową namierzysz szybko przebiegaj przez pole z roślinami, które będą szybko zabierać ci dostęp do powietrza. Wskakuj na górę, po czekaj, aż wiedźmin odsapnie i ruszaj w ten sposób dalej w stronę portalu. W kolejnej lokacji od razu znajdziesz się pod wodą. Nie zwlekając zacznij płynąć przed siebie w stronę następnego przejścia.

Następny przystanek, to mroźna kraina. Zaczniesz w jaskini. Skieruj się w lewo i stop na końcu lód znakiem Igni. Na zewnątrz panuje burza śnieżna, która będzie dość szybko zabierać ci życie. Dlatego musisz szybko lokalizować różnego rodzaju ściany i głazy, które ochronią cię przed zawieruchą. Poznasz je łatwo, ponieważ nie ma przy nich śniegu. Biegnij tak od jednej kryjówki do drugiej. Warto w tych miejscach coś przegryźć, aby zregenerować nieco życia.

W pewnej chwili natkniesz się również na chatę, do której wejdź. Zejdź na sam dół i udaj się do wyjścia. W oddali zobaczysz zapaloną latarnię. Zacznij biec w jej kierunku mijając po drodze zasypane śniegiem miasteczko. Ukrywaj się w jego zabudowaniach i rozprawiaj się z ewentualnymi przeciwnikami (ogarami Gonu). Kieruj się do kolejnych budynków, które przybliżają cię do latarni. W końcu udaj się do niej samej. W środku spotkasz elfa, z którym wyrusz w dalszą podróż.

W końcu trafisz do Pałacu Świadomości, czyli siedziby poszukiwanego Ge'elsa. Dojdź do niego korytarzem, po czym rozpocznie się rozmowa. Bez względu na jej przebieg odnaleziony elf uda się z wami. Na miejscu obejrzycie wizję z zatrucia elfiego króla. Kiedy dobiegnie do końca Ge'els powie wam o magicznym kamieniu, jak walczyć z Eredinem oraz obieca, że nie wesprze on króla Gonu.

Na koniec czeka cię jeszcze rozmowa z Ciri po której ukończysz bieżące zadanie.

Następna strona: Wiedźmin 3 - Akt III - Wielka ucieczka

Powrót do spisu misji fabularnych: Wiedźmin 3 - Zadania główne, opis przejścia

Powrót głównego spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami