Wiedźmin 3 - Akt II: Kaer Morhen - Va faill, Elaine

Zadanie główne: Bierzemy udział w ciężkim rytuale.

Zadanie rozpocznie się automatycznie po ukończeniu misji Nie ma jak w domu. Okaże się, że Vesmir nie odmienił Umy, ale zauważył w niej oznaki świadomości. Kolejnym celem będzie wykonanie planu Yennefer. Aby to uczynić trzeba sporządzić eliksiry, ale najpierw należy zebrać niezbędne składniki.

040
Składniki niezbędne do zrobienia wywaru znajdziesz w torbie na stole

Wystarczy podejść do znajdującego się nieopodal stołu i wyjąć wszystko z torby. Następnie przejdź do zakładki alchemia i uwarz wywary z Traw. Wróć z miksturą do Yennefer, a po chwili rozpocznie się rytuał. W jego trakcie przekręcaj kolejne kurki wlewając do ciała Umy wywary.

Następnie czeka cię kilka scen dialogowych, aż w końcu dojdzie do momentu kulminacyjnego. Kiedy dobiegnie do końca otrzymasz nowy przedmiot fabularny - świetlika. Po zakończeniu sceny uruchomi się kolejna misja - Wyspa mgieł.

Następna strona: Wiedźmin 3 - Akt II: Kaer Morhen - Towarzysze broni

Powrót do spisu misji fabularnych: Wiedźmin 3 - Zadania główne, opis przejścia

Powrót głównego spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Skocz do komentarzy (7)

Komentarze (7)