Wiedźmin 3 - Zlecenie: Morskie diabły (Skellige)

Zlecenie wiedźmińskie z utopcami w roli głównej.

Zlecenie aktywujesz po przeczytaniu odpowiedniego ogłoszenia na tablicy w porcie (Mapa #1). Po jego przyjęciu porozmawiaj ze szkutnikiem Bjorgiem (#2) stojącym przy łodziach. Opowie ci o problemach z utopcami.

  • Uwaga: sugerowany poziom doświadczenia - 18
mz091

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Aby zdobyć więcej informacji skieruj się do pobliskich ludzi, którzy byli świadkami ataków potworów. Po rozmowach z uczniem Bjorga oraz wdową udaj się na zachód (#3), gdzie rozpocznij szukanie śladów przy pomocy wiedźmińskich zmysłów. Na miejscu natkniesz się na zwłoki oraz kilka topielców. Zabij potwory, przebadaj zwłoki i zacznij kierować się przed siebie po zapachu.

W pewnej chwili będziesz musiał wskoczyć do wody, aby kontynuować. Na końcu zanurkuj i wpłyń do podwodnego tunelu. Ten zaprowadzi cię do leża (#4) utopwców. Po wyjściu na ląd ruszaj przed siebie. Z lewej strony natkniesz się na sporą grupę topielców. Zabij ich (przyda się znak Igni, możesz nim podpalić gaz unoszący się z lewej) i ruszaj do korytarza z prawej.

W końcu dotrzesz do leża głównego potwora. Przypatrz się zaznaczonym na czerwono elementom, a dojdziesz do wniosku, że chodzi o Babę Wodną. Przy okazji warto zapuścić się w mały tunel z prawej. Na jego końcu znajdziesz skrzynkę z kilkoma przydatnymi rzeczami.

Teraz będziesz musiał stworzyć eliksir, który spowoduje, że baba wodna nie zwróci na ciebie uwagi i wróci do legowiska. W tym celu przejdź do ekranu alchemii i przygotuj wywar o nazwie feromony utopca (wszystkie składniki, może poza alkoholem, znajdziesz w jaskini). Następnie wsadź je do podręcznego menu i oblej nimi Geralta.

Ukryj się w zakamarku z prawej i poczekaj, aż przeciwnik wróci do groty. W pierwszej kolejności rozpraw się z topielcami. W trakcie bitwy warto cały czas mieć włączoną tarczę ze znaku Quen i wykonywać uniki. Baba wodna dysponuje dość silnym atakiem wręcz, ale musisz uważać przede wszystkim na rzucane przez nią błoto (ogranicza chwilowo ruchy Geralta) oraz możliwość nurkowania w szlamie i błyskawiczne przemieszczanie się pod ziemią.

z042
Z babą wodną warto walczyć na twardym gruncie

Dlatego dobrym pomysłem jest zwabienie przeciwnika na stały ląd, gdzie baba nie będzie mogła korzystać ze zdolności nurkowania. Wyprowadzaj ataki unikając wrogich ciosów i kontynuuj, aż pokonasz wroga. Następnie podnieś trofeum i wróć do portu po odbiór nagrody od Bjorga. Możesz spróbować zdobyć od niego większą sumę, niż początkowo zakładaliście.

Następna strona: Wiedźmin 3 - Zlecenie: Upiór z Eldbergu (Skellige)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami