Heroes of the Storm - Mapa: Smocze Włości (Dragon Shire)

Opis lokacji i porady.

Smocze Włości swoim wyglądem przypominają ogrody. Występują tu drzewa i krzewy, które spełniają rolę przeszkód terenowych. Umieszczono tutaj w miarę gęsto rozstawione skupiska krzaków, sprzyjające ucieczce przed wrogiem, manewrom oraz zasadzkom.

s1
Każdy może zostać smokiem, o ile zdąży przed wrogiem

Celem na tym polu bitwy jest przejęcie kontroli nad dwiema kapliczkami. Znajdują się na samej górze oraz na samym dole planszy. Ich zdobycie i utrzymanie w kontroli powoduje odblokowanie smoczego posągu, który znajduje się w centralnej części mapy. Każdy gracz drużyny kontrolującej kaplice może podejść do niego i uwolnić zaklętą moc smoków. Powoduje to przemianę gracza w Smoczego Rycerza.

Smoczy Rycerz jest jednostką prowadzoną przez przywołującego gracza. Posiada on własny pasek zdrowia oraz umiejętności. Pierwszą jest Ognisty Oddech. Zdolność podpala przeciwników oraz zapala ziemię. Następna umiejętność, Dzika Szarża, po krótkim czasie ładowania powoduje szarżę na wybranego przeciwnika. Szarża zadaje wrogowi obrażenia i wybija go w powietrze.

Smoczy Rycerz posiada również umiejętność pasywną. Zwiększa ona jego obrażenia przeciw fortyfikacjom. Dodatkowo, gdy skończy się czas przyzwania lub postać zostanie zniszczona, powoduje to eksplozję wokół siebie.

Z każdym przyzwaniem Smoczego Rycerza zwiększa się jego pasek zdrowia oraz wzmacniają się zdolności. Jednak oprócz niego, wartość bojową przedstawiają rozmieszczone na mapie obozy najemników. Znajdują się tutaj dwa obozy oblężniczych najemników. Są umieszczeni między dolną oraz środkową linią, tuż przy środkowych fortyfikacjach. Nie ma tutaj obozu bossa, ale znajdziemy tutaj aż trzy obozy mocarnych najemników. Rozmieszczono ich na samej dole mapy, tuż obok kapliczki, oraz pomiędzy górną i środkową aleją, tuż przy fortyfikacjach środkowej alei.

s2

Mapa:

1 - Kapliczki
2 - Posąg Smoczego Rycerza
3 - Obóz Najemników Oblężniczych
4 - Obóz Mocarnych Najemników

Porady dotyczące rozgrywki:

  • Pamiętajcie o głównym celu - kapliczkach. W momencie komunikatu o ich uruchomieniu, od razu do nich ruszajcie. Pomimo możliwości pushu za sprawą zdobycia obozów najemników, nie pozwólcie wrogowi bezkarnie zdobywać kaplic. Później może być bardzo trudno je odbić. Możecie też nie zdążyć ich odzyskać nim wróg przyzwie Smoczego Rycerza.
  • Jeśli nie możecie zdobyć obydwu kapliczek, skupcie się na jednej. Nie starajcie się uparcie zdobyć obydwu kaplic. Gdy wiąże się to ze zbyt wielkimi stratami, utrzymajcie jedną kaplicę w kontroli. Nie przejmiecie kontroli nad Smoczym Rycerzem, ale przeciwnik też tego nie dokona.
  • Gdy przeciwnik zajął obie kaplice, zorganizujcie szybko zasadzkę przy posągu Smoczego Rycerza. Przy statule znajdują się skupiska krzaków. Możecie urządzić tam zasadzkę. Nawet jeśli wróg ma wyższy poziom, atak z zaskoczenia może być dotkliwy.
  • Zdobyliście Smoczego Rycerza? Ruszajcie razem z nim na wroga. Smoczy Rycerz posiada spory potencjał bojowy. Jednak gdy cała drużyna przeciwna skupia obrażenia na nim, pada dosyć szybko. Dlatego nie ruszajcie w inne miejsca, a idźcie razem z nim. Smoczy Rycerz niech atakuje fortyfikacje, a wy odganiajcie od niego wrogich bohaterów.
  • Najlepiej, by wojownik przejmował kontrolę nad Smoczym Rycerzem. Każdy inny wybór powoduje pewne braki w ewentualnych starciach drużynowych. Brak zabójcy zmniejsza zadawane obrażenia przeciwnikom. Nieobecność pomocnika odbiera zdolności leczące i ochronne. Natomiast ubytek specjalisty ogranicza szybkość niszczenia fortyfikacji oraz zadawanie obrażeń obszarowych przeciwnej drużynie. Wybór wojownika do przyzwania nie ogranicza drużyny w ewentualnych starciach z drużyną przeciwną. W postaci Smoczego Rycerza nadal może spełniać swoją rolę, czyli przyjmowanie na siebie obrażeń i inicjowanie walki.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami