Capcom usuwa Ultra Street Fighter 4 na PS4 z własnego turnieju

Grę wydano z licznymi błędami.

Bijatyka Ultra Street Fighter 4 ukazała się w tym tygodniu na PlayStation 4, ale grę trapią liczne błędy. Niedoróbek jest na tyle dużo, że Capcom zdecydował się usunąć tę wersję z własnego turnieju.

Problematyczna premiera to chyba zbyt delikatne określenie: gracze odkrywają kolejne błędy w udźwiękowieniu, grafice, sterowaniu, a nawet w samym menu. Guile ma nawet niewidzialne ataki soniczne:

Fani bijatyk wyrażają zaniepokojenie, że taka wersja gry pojawi się na najważniejszych imprezach, takich jak Capcom Pro Tour, oficjalna liga Capcomu czy Evo. Organizatorzy tego ostatniego debatują właśnie nad tym, którą odsłonę wybrać. Sam Capcom zadziałał jednak szybciej i usunął już grę z pozostałych odsłon 2015 Pro Tour.

Tymczasem sami gracze domagają się poprawek i łatek, rozwiązujących liczne problemy tytułu. Wydawca oświadczył, że „przygląda się” sprawie, dziękując za cierpliwość i zrozumienie.

Capcom wspomina jednak, że konwersja powstała we współpracy ze SCEA Third Party Production, czyli zewnętrzną grupą firm, odpowiedzialną za przenoszenie gier na sprzęt PlayStation. Możliwe, że to właśnie po tej stronie nie dopracowano tytułu. Interwencję zapowiedzieli Gio Corsi z Sony oraz producent Yoshinori Ono.

Obie firmy będą zapewne chciały jak najszybciej zająć się problemem, by uniknąć większego rozgoryczenia graczy i złych skojarzeń z serią - Sony ma przecież konsolową wyłączność na Street Fighter 5.

Problemy z dźwiękami

Nudzisz się? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami