CD Projekt: premierowa łatka Wiedźmina 3 poprawi płynność

Królestwo za klatki na PS4.

Pomimo świetnych ocen w recenzjach, Wiedźmin 3 nie jest pozbawiony problemów, wśród których wymienia się głównie spadki płynności animacji.

1
Ostatni gasi ognie

Przedstawiciel CD Projektu zapewnił na łamach serwisu Twitter, że część kłopotów może rozwiązać premierowa łatka.

„Tak, zajęliśmy się tym problemem. Liczba klatek na sekundę będzie stabilniejsza po oficjalnym debiucie” - napisał Marcin Momot, odpowiedzialny za kontakty ze społecznością, w odpowiedzi na pytanie jednego z fanów.

„Liczba klatek na sekundę i wydajność uległy już poprawie” - dodał w osobnym wpisie.

Trudno jednak przewidzieć, w jakim stopniu sytuacja się zmieni. Dostarczona recenzentom wersja PS4 rzekomo zawierała już część poprawek z premierowej łatki, ale zapewne nie wszystkie. Nadal nie wiemy też, jak sprawdzają się w działaniu odsłony PC i Xbox One.

Szczegóły poznamy 19 maja, po premierze Dzikiego Gonu.

„Wiedźmin 3 to piękna, szalenie bogata i bezkompromisowa gra. Wiele można by jeszcze o niej mówić. Możemy spędzić w tym świecie zarówno pięćdziesiąt, jak i ponad sto godzin. I nigdy, ale to nigdy nie będziemy się nudzić. To bez wątpienia jedna z najwspanialszych gier wideo w moim życiu” - napisał w recenzji wiedźmin Zbyszek.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (24)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami