Pillars of Eternity - Staropieśń: Mapa i zadanie dodatkowe

Odnajdujemy śpiewające ptaki i przemierzamy Północną Głuszę oraz Wyspę Pochówków.

Kolejna dzielnica Bliźniaczych Wiązów. Jest to punkt, z którego możesz dostać się do kilku innych lokacji. Dzięki łodzi na zachodzie dotrzesz do Wyspy Pochówków, a przejście na północy umożliwia dotarcie do Północnej Głuszy. W centrum znajdziesz świątynię Galawaina.

Mapa - Staropieśń

051_staropiesn

Zobacz mapę w oddzielnym oknie lub kliknij prawym i wybierz Zapisz jako, by ją pobrać

  • 1 - przejście do Dorzecza Wiązów.
  • 2 - przejście do Gawędy.
  • 3 - Casfath i Owen oraz wyjście z Paszczy Galawaina. Postacie mogą powiedzieć ci o smoku związanym z zadaniem Gniazdo pod chmurami.
  • 4 - Orwa, sprzedaje zwoje i różne składniki.
  • 5 - Delem, postać związana z zadaniem Pieśni dzikich ostępów.
  • 6 - przejście do Wyspy Pochówków.
  • 7 - przejście do Południowych Mrozów.
  • 8 - przejście do Północnej Głuszy.
  • 9 - wejście do Paszczy Galawaina.

Zadanie dodatkowe: Pieśni dzikich ostępów

Misję możesz rozpocząć u Delema przebywającego na południowo zachodnim placu (Staropieśń #5). Muzyk poprosi cię o dostarczenie trzech ptaków, po zjedzeniu których będzie w stanie znacznie lepiej śpiewać. Ptaki możesz zdobywać w dowolnej kolejności. Poniżej znajdują się miejsca ich występowania:

  • Śpiewak chmur - po dotarciu do Świątyni Hylei (więcej na ten temat w opisie misji Zadanie Hylei: Gniazdo ponad chmurami) udaj się na wschód od schodów. Gniazdo ptaka znajdziesz na murze.
  • Śpiewający ptak tiam - drugiego ptaka znajdziesz w domu na północy Gawędy. Chodzi o dom z Llensi, która ukrywa ptaka w skrzyni. Możesz się do niej zakraść lub przekonać kobietę, aby podarowała ci ptaka w trakcie rozmowy (należy wykazać się intelektem lub stanowczością).
  • Śpiewający łuskoskrzydłacz - ostatniego ptaka znajdziesz na Wybrzeżu Wiązów. Jest w gnieździe leżącym przy kamiennym łuku na zachodzie.

Po zebraniu wszystkich trzech ptaków wróć do Delema. Możesz podarować mu ptaki, aby je zjadł lub spróbować przekonać, że nie ma to większego sensu (wymagane punkty percepcji, intelektu lub przetrwania).

Teren znajdujący się na północ od Bliźniaczych Więzów. Natkniesz się tu na spór między Kłami oraz najemnikami, który będziesz mógł rozwiązać na kilka sposobów. Znajduje się tu również ciało związane z jedną z misji.

Mapa - Północna Głusza

052_polnocna_glusza

Zobacz mapę w oddzielnym oknie lub kliknij prawym i wybierz Zapisz jako, by ją pobrać

  • 1 - przejście do Staropieśni.
  • 2 - szczątki ekspedycji związanej z zadaniem Na łasce plemion.
  • 3 - Cwineth, związana z zadaniem Na łasce plemion.
  • 4 - Jasna Krew związana z zadaniem Na łasce plemion.
  • 5 - Esmar i najemnicy, związani z zadaniem Na łasce plemion.
  • 6 - zwłoki stelgaera. Wejdź w interakcję z duszą związaną z zadaniem Łowca i brat.
  • 7 - jaskinia, w której znajdziesz leśnych czatowników i kilka przydatnych przedmiotów. Przed wejściem natkniesz się na Persoqa i łowców związanych z zadaniem Długie łowy.
  • 8 - gniazdo i przejście do świątyni Hylei. Aby z niego skorzystać posłuż się Młotkiem i dłutem, odpowiednim poziomem atletyki albo dysponować postacią z 18 punktami mocy.
  • 9 - zwłoki Fiorma, związana z zadaniem Łowca i brat.

Miejsce, do którego możesz się dostać korzystając z łodzi znajdującej się na zachodzie Staropieśni. W lokacji natkniesz się na dużą ilość duchów. Znajduje się tu również Otchłań, która doprowadzi cię do finału przygody.

Mapa - Wyspa Pochówków

053_wyspa_pochowkow

Zobacz mapę w oddzielnym oknie lub kliknij prawym i wybierz Zapisz jako, by ją pobrać

  • 1 - przystań, z której możesz dostać się do Staropieśni.
  • 2 - cmentarzysko.
  • 3 - Grota Ech, miejsce związane z zadaniem Prawdziwa tożsamość.
  • 4 - przejście skracające drogę do Otchłani. Aby z niego skorzystać musisz posiadać 17 punktów percepcji lub 19 punktów mocy albo młotek i dłuto.
  • 5 - Otchłań - miejsce związane z wątkiem głównym. Będziesz mógł z niego skorzystać po zdobyciu przychylności chociaż jednego z bogów podczas misji Gwiezdna Rada. Po wejściu do Otchłani nie będziesz już mógł z niej wrócić, więc ukończ wcześniej wszystkie podjęte zadania.

Następnie: Pillars of Eternity: Dorzecze Wiązów - Zadania dodatkowe

Powrót do spisu treści: Pillars of Eternity: Poradnik i solucja - kompletny opis przejścia

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami