Pierwsze recenzje Wiedźmina 3 jeszcze przed premierą

Plus: nowy spot telewizyjny.

Z wypowiedzi prezesa CD Projektu wynika, że pierwsze recenzje Wiedźmina 3 zobaczymy jeszcze przed premierą produkcji.

1
Geralt i piesek

Adam Kiciński przyznał, że ocen Wiedźmina 3 „spodziewa się w tygodniu przed premierą” - ujawniła Polska Agencja Prasowa. Gra debiutuje we wtorek - 19 maja - więc mowa najpewniej o tygodniu rozpoczynającym się 11 maja.

Umożliwienie recenzentom sprawdzenia gry jeszcze przed premierą staje się obecnie rzadkością, a wydawcy coraz częściej decydują się udostępnić tytuł dopiero równo z datą wydania.

W przypadku Wiedźmina 3 pomaga także brak trybu wieloosobowego czy rozbudowanych opcji sieciowych, co często wymaga oczekiwania na włączenie serwerów takich usług.

W połowie kwietnia CD Projekt poinformował, że Dziki Gon, osiągnął status „gold”. Oznacza to, że gra przeszła wszystkie certyfikacje i jest gotowa do tłoczenia, a data premiery już się nie zmieni.

Kiciński dodał w rozmowie z PAP, że już teraz Wiedźmin 3 cieszy się dużym zainteresowaniem.

- Przedsprzedaż idzie zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Warto zwrócić uwagę, że na miesiąc przed premierą nasz tytuł jest w czołówce najlepiej sprzedających się gier.

- Największego wzrostu przedsprzedaży spodziewamy się oczywiście w okresie bezpośrednio poprzedzającym premierę, kiedy pełną parą ruszy kampania marketingowa i ukażą się pierwsze recenzje - dodał.

2
Krajobraz Skellige

Jeśli zaś mowa o kampanii marketingowej, to CD Projekt opublikował wczoraj telewizyjną reklamę Wiedźmina 3 na rynek amerykański. Wczoraj mogły ją zobaczyć między innymi osoby oglądające ostatni odcinek trzeciego sezonu serialu „Wikingowie” na kanale History.

Co czeka pracowników CD Projektu po zakończeniu produkcji? Firma zapowiada przygotowanie nowej strategii na nadchodzące lata.

- Premiera Wiedźmina 3 to bardzo duże wydarzenie, które przenosi naszą firmę na kolejny poziom. Kończy się również program motywacyjny. W związku z tym w połowie roku rozpoczniemy prace nad aktualizacją strategii spółki, zawierającej także nowe spojrzenie na plany wydawnicze. Naturalne jest, że plany sprzed kilku lat wymagają teraz pewnego odświeżenia - wyjaśnił Kiciński.

- Pewnie część ekipy weźmie sobie trochę urlopu, jak by nie patrzeć, należy im się - dodał Robert Malinowski z CDP Red dla Eurogamer.pl. - Ale prace nie ustają - mamy do zrobienia również rozszerzenia, które niedawno zapowiedzieliśmy.

Poniżej znaleźć można wspomnianą reklamę telewizyjną (także w polskiej wersji) oraz materiał wideo prezentujący skalę mapy i świata w grze.

Reklama

Skocz do komentarzy (20)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (20)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami