Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Project Cars otrzyma rozbudowane opcje graficzne na konsolach

Premiera 8 maja.

Konsolowe wersje Project Cars otrzymają szereg opcji graficznych, przypominających raczej możliwości komputerów osobistych.

Digital Foundry dostrzegło podczas ostatniego pokazu gry, że podobne funkcje znalazły się na PlayStation 4 i Xbox One.

Opcje rozłożono na kilka menu, takich jak „efekty wizualne”, „autentyczność”, „kąt widzenia” czy „ruch”. Gracze będą mogli zmieniać szereg wartości: bloom, promienie świetlne, krople deszczu czy zabrudzenia na szybie.

Na PC zmiany tego typu są standardem, ale konsole stawiają pod tym względem zazwyczaj na maksymalną prostotę.

Digital Foundry nie miało okazji dokładnie przetestować wpływu wymienionych opcji na wydajność, ale wydaje się, że mamy raczej do czynienia z modyfikacjami kosmetycznymi, które w minimalny sposób przełożą się na liczbę klatek na sekundę.

Warto przypomnieć, że Slightly Mad Studios potwierdziło wczoraj, że posiadacze PlayStation 4 mogą liczyć na rozdzielczość 1080p i 60 klatek na sekundę. Natywna rozdzielczość na Xbox One wynosi 900p, przy 60 FPS.

Poznaliśmy także dokładną datę premiery - gra ukaże się 8 maja.

Obrazki poniżej prezentują wspomniane ekrany menu z ustawieniami grafiki.

Visual FX
Authenticity
Field of View
Movement

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Project CARS

PS4, Xbox One, Nintendo Wii U, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze