Pillars of Eternity - Katakumby i Świątynia Woediki - Mapy i zadanie dodatkowe

Poradnik do Pillars of Eternity: Rozwiązujemy sprawę z Eornem ukrywającym się w katakumbach.

Do katakumb możesz się dostać z dzielnicy Miedziane Aleje w Zatoce Buntu. Aby to uczynić wystarczy skierować się do bramy w budynku na południowym zachodzie (Miedziane Aleje #12).

Mapa - Katakumby i Świątynia Woediki

033_katakumby_i_swiatynia_woediki

Zobacz mapę w oddzielnym oknie lub kliknij prawym i wybierz Zapisz jako, by ją pobrać

  • 1 - miejsce startu w Katakumbach.
  • 2 - Martwi Nowicjusz. Jeśli do niego podejdziesz, to będziesz mógł obejrzeć wizję.
  • 3 - troll.
  • 4 - troll i zarodnikowce.
  • 5 - ciało, przy którym znajdziesz Kaptur Woediki.
  • 6 - zamknięte drzwi, które otworzysz jeśli posiadasz 3 punkty mechaniki (lub 2 i wytrychy).
  • 7 - Eorn, związany z zadaniem dodatkowym Persona Non Grata.
  • 8 - przejście do świątyni Woediki.
  • 9 - Helig z Thein, związany z zadaniem Głos z przeszłości.
  • 10 - przejście do Katakumb.
  • 11 - ukryta dźwignia, którą możesz wypatrzeć w trybie skradania. Otwiera tajne przejście do pobliskiego pokoju.
  • 12 - strażnicy pilnujący przejścia. Możesz ich minąć na kilka sposobów: atakując, płacąc 300 złotych monet, przekonując intelektem lub stanowczość (wymagany 13 poziom) albo zakładając kaptur Woediki (znajdziesz go w katakumbach #5).
  • 13 - Nowicjusz, od którego możesz zdobyć informację na temat zebrania i rytuału.
  • 14 - sala zebrań. To tutaj musisz dotrzeć w ramach misji głównej Zawsze Blisko Królowej.
  • 15 - przejście do Zarzewia.
  • S -skrytki, które odkryjesz w trybie skradania.
  • P - pułapki.

Zadanie dodatkowe: Persona non grata

Misji możesz się podjąć po rozmowie z Eornem (Katakumby #7) lub po przeczytaniu listu gończego w Warowni Tygla (Zarzewie #3). Jeśli wybrałeś drugą opcję, to wskazówek o miejscu przebywania Eorna może udzielić ci Justycariusz Aldmar, którego znajdziesz przy wejściu do Warowni.

Po dotarciu do Eorna powie ci on, że przez przypadek zabił jednego z rycerzy i ci teraz na niego polują. W trakcie rozmowy będziesz miał kilka możliwości rozwiązania sytuacji. Możesz pomóc Eornowi i puścić go wolno, a nawet zapłacić 300 sztuk złota, aby lepiej mu się wiodło.

Druga opcja, to zaatakowanie go (lub próba zaciągnięcia przed sąd - na to samo wyjdzie). Po zabiciu zbiega powiedz o tym Aldmarowi, za co otrzymasz 250 sztuk złota oraz zyskasz reputację w obozie rycerzy Tygla.

Następnie: Pillars of Eternity - Zatoka Buntu: Paprotny Brzeg - Mapa i zadania dodatkowe

Powrót do spisu treści: Pillars of Eternity: Poradnik i solucja - kompletny opis przejścia