Sprzedaż Sunless Sea przekroczyła wszystkie prognozy twórców

100 tysięcy egzemplarzy.

Zainteresowanie niezależną grą Sunless Sea od studia Failbetter Games dwukrotnie przekroczyło najbardziej optymistyczne założenia twórców.

1
Wykres sprzedaży

Steampunkowa opowieść inspirowana twórczością H. P. Lovecrafta sprzedała się w nakładzie 100 tysięcy egzemplarzy, licząc do 25 lutego tego roku.

Analityk Adam Mayers ujawnił na oficjalnym blogu, że przed rozpoczęciem prac prognozowano, że w najgorszym przypadku gracze kupią 5 tys. kopii, a w najlepszym - 50 tys.

„Jesteśmy zachwyceni i głęboko wdzięczni wszystkim, którzy się do tego przyczynili” - napisał deweloper

„Dziękujemy każdemu, kto podzielił się swoimi wrażeniami, kto zaufał nam nam na Kickstarterze lub kto kupił tytuł w programie Early Access. Zamierzamy nadal publikować darmowe aktualizacje. I będziemy dalej tworzyć gry z zapadającymi w pamięć opowieściami.”

Akcja Sunless Sea osadzona jest w XIX wieku w alternatywnej wersji Londynu, zamieszkiwanego nie tylko przez ludzi, ale też diabły i inne mroczne istoty. Miasto, kontrolowane przez tajemniczych Władców Bazaru, leży na skraju podziemnego morza, którego eksploracją się zajmujemy.

„Najlepsze nawet historie i intrygująca atmosfera nie wystarczą, jeśli inne elementy nie dorównują im poziomem. Konieczność wielokrotnego powtarzania przygody sprawia, że zabawa na mrocznym morzu z czasem staje się coraz mniej interesująca” - napisał w recenzji Artur.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami