Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wybrano zwycięzców konkursu na najlepszą modyfikację Arma 3

Wygrał konflikt Rosji z USA.

Zakończono konkurs Make Arma Not War, przeznaczony dla twórców modyfikacji do realistycznej strzelanki Arma 3. Studio Bohemia Interactive ogłosiło zwycięzców, którzy zgarnęli łącznie 500 tysięcy euro.

RHS: Escalation

Za najlepszą modyfikację uznano kompleksową transformację gry - RHS: Escalation. Twórcy przygotowali od podstaw fikcyjny konflikt między Stanami Zjednoczonymi i Rosją, otrzymując za swoją pracę imponujące 200 tys. euro.

Mod dodaje nowe pojazdy, elementy wyposażenia i bronie, a także jeszcze większą dozę realizmu. Projekt - tak jak wszystkie inne - pobrać można za darmo.

W kategorii single player wygrała modyfikacja Resist, opowiadająca o kapralu Michaelu Coleridge'u i małej grupce sił NATO. Nagroda: 50 tys. euro.

W sekcji multiplayer 50 tys. euro przyznano dla King of the Hill. Drużynowe zmagania zostały rozbudowane tu o punkty i poziomy doświadczenia oraz własną wirtualną walutę.

Taką samą sumę otrzymali twórcy dodatku Task Force Arrowhead Radio, integrującego wbudowaną komunikację radiową z programem TeamSpeak.

Więcej informacji na temat zwycięskich projektów i linki znaleźć można na oficjalnej stronie konkursu.

Seria Arma i studio Bohemia od lat kojarzone jest z modyfikacjami, sięgając aż do Operation Flashpoint z 2001 roku. Dla Arma 2 przygotowano między innymi popularny mod DayZ, zamieniony później w samodzielną produkcję.

Arma 3 to realistyczny symulator współczesnego pola walki. Produkcja debiutowała we wrześniu 2013 roku. Koncentruje się na zmaganiach sieciowych, ale oferuje także kampanię dla pojedynczego gracza.

Cover image for YouTube videoMake Arma Not War - Winners

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

ARMA 3

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze