Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kickstarter: seria Descent z lat 90. wraca jako sieciowa strzelanka

Potrzeba 600 tys. dol.

Popularna w latach 90. strzelanka Descent doczeka się współczesnej odsłony, o ile na Kickstarterze uda się zebrać co najmniej 600 tysięcy dolarów.

Nowy projekt otrzymał tytuł Descent: Underground. Za prace odpowiada Eric „Wingman” Peterson, jeszcze do niedawna zajmujący się Star Citizen, a w przeszłości współtwórca Starlancer, Wing Commander 4 czy Freelancer.

Prawa do serii posiada obecnie Interplay, ale firma zdecydowała się umożliwić twórcom wykorzystanie nazwy. Zapewne nie bezinteresownie.

Nowa produkcja będzie różniła się nieco od poprzednich odsłon. Twórcy koncentrują się na sieciowej rywalizacji dla maksymalnie 16 graczy w kilku trybach rozgrywki, takich jak deathmatch czy walka o minerały.

Twórcy przygotowują osiem typów statków oraz cztery mapy, pełne sekretów i ukrytych znajdziek.

Produkcja powstaje tylko na PC, na bazie Unreal Engine 4. Premierę zaplanowano wstępnie na marzec 2016 roku.

W oryginalnym Descent gracz wcielał się w najemnika, który musi wyeliminować zagrożenie ze strony tajemniczego wirusa, zamieniającego roboty górnicze w śmiercionośną broń. Gra ukazała się w 1994 roku i doczekała się wielu dodatków oraz dwóch sequeli.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Descent

Nintendo Wii

Descent 2

PC

See 1 more
Oczekiwanie na obraz okładki

Descent: Underground

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze