Łatka Halo: Master Chief Collection skraca czasy tworzenia meczów

Po długim oczekiwaniu.

Najnowsza aktualizacja Halo: The Master Chief Collection usprawnia czasy tworzenia meczów w rozgrywkach sieciowych. Produkcja zmagała się z problemami w tej kwestii od dnia debiutu na Xbox One, w listopadzie ubiegłego roku.

Jak donoszą koledzy z brytyjskiej redakcji, serwery są obecnie pełne graczy, a czas dołączania do rozgrywki przekracza dwie minuty tylko w przypadków trybów sieciowych Halo 3, Halo 4 i Team Hardcore.

  • Team Halo 2 Anniversary - Pełne lobby: 1m 40s, wejście do gry: 3m 20s
  • Halo Championship Series - Pełne lobby: 38s, wejście do gry: 2m 08s
  • Rumble Pit - Pełne lobby: 1m 38s, wejście do gry: 2m 41s
  • Team Slayer - Pełne lobby: 50s, wejście do gry: 1m 39s
  • Snipers - Pełne lobby: 1m 05s, wejście do gry: 1m 47s
  • Big Team Battle - Pełne lobby: 1m 16s, wejście do gry: 2m 10s
  • Halo: Combat Evolved - Pełne lobby: 44s, wejście do gry: 1m 20s
  • Halo 2 Classic - Pełne lobby: 1m 09s, wejście do gry: 1m 52s
  • Halo 3 - Pełne lobby: 3m 58s, wejście do gry: 4m 41s
  • Halo 4 - Pełne lobby: 3m 10s, wejście do gry: 4m 21s
  • Team Hardcore - Pełne lobby: 7m 48s, wejście do gry: 8m 26s

Warto dodać, że zmagania rankingowe dostępne są nadal tylko w trybie Team Halo 2 Anniversary. Tutaj zebranie pełnej drużyny zajmuje minutę i 40 sekund, a wejście do gry - 3 minuty i 20 sekund.

Rozwiązano także problemy ze „znikającymi” graczami, którzy byli z nami w lobby, lecz nie udało im się dołączyć do zabawy.

Na liście zmian - opublikowanej na oficjalnej stronie - można znaleźć także poprawki w rejestracji zadawanych i odnoszonych w walce obrażeń, usprawnienia w kampanii fabularnej Halo 2, a także zmiany w interfejsie użytkownika.

„Obecnie uczestnictwo w trybie dla wielu graczy jest praktycznie niemożliwe, gdyż wyszukiwanie meczy trwa w nieskończoność, a system potrafi nawet wyłączyć grę” - pisał w listopadzie Łukasz w swojej recenzji.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami