Wiedźmin 3 zapowiada się na tytuł imponujący pod względem oprawy graficznej, ale - zgodnie z obecnym trendem - na konsolach nowej generacji zadziała w 30 klatkach na sekundę.

1

Informację o takiej treści znamy już od jakiegoś czasu, ale teraz jeden z producentów zdecydował się wyjaśnić, skąd taka decyzja. Czy twórcy mieli inne cele, które pokrzyżowała moc sprzętu?

- Nie patrzymy na to w ten sposób. Nie myślimy o rozdzielczości i klatkach na sekundę podczas tworzenia gry RPG, która ma na długo zostać w pamięci graczy - wyjaśnia senior art producer Michał Krzemiński w rozmowie z serwisem GamigBolt.

- Skupiamy się na przygodzie, wiarygodnym świecie i na tym, co można w tym świecie zrobić. Aspekty techniczne są w pewnym sensie drugorzędne, co nie znaczy oczywiście, że grafika będzie słaba.

Jak wiemy już z poprzednich zapowiedzi, natywna rozdzielczość Wiedźmina 3 na PlayStation 4 wyniesie 1080p, a na Xbox One - 900p. Gra ma także pokaźne wymagania sprzętowe na PC, których spełnienie ma podobno zapewnić zabawę w 30 FPS.

Trzecia część serii od studia CD Projekt Red ukaże się 19 maja. Po więcej szczegółów zapraszamy do naszych wrażeń z niedawnych testów.

Reklama