Podsumowanie tygodnia - kryzys Petera Molyneux i premiera New 3DS

Najważniejsze wydarzenia, artykuły, kontrowersje i wideo.

Wolna sobota po pracowitym tygodniu? Zapraszamy do przeglądu najważniejszych wiadomości i ciekawostek z ostatnich dni.

Kontrowersje tygodnia

Wczesnym popołudniem, 26 maja 2013 roku, 18-letni Bryan Henderson stuknął jako ostatni w kostkę Curiosity - znanego projektu Petera Molyneux. I wygrał. Na realizację obietnic związanych ze zwycięstwem czeka jednak do dzisiaj.

Molyneux zapowiedział w końcu, że w jedynym wyjściem z sytuacji jest całkowite zaprzestanie udzielania wywiadów.

Recenzje

„Antyczne, greckie wazy zdobiono pięknymi obrazkami. Część malowideł składała się w opowieść przedstawioną na płaszczyźnie glinianego naczynia. Apotheon wykorzystuje ten starożytny styl i łączy go ze zręcznościową rozgrywką w dwuwymiarowym świecie.”

„Wielu uważa, ze Majora's Mask to najlepsza część serii. Choć ciągła pogoń za umykającymi sekundami, konieczność powtarzania czynności po porażce i jedno gorzej zaprojektowane podziemie mogą przeszkadzać, to opinie graczy na pewno nie są przypadkowe. Oryginał był znakomity, a nowa wersja jest po prostu lepsza.”

„Świat Sunless Sea pełen jest niezwykłych postaci, fascynujących przygód i czekających na odkrycie mrocznych tajemnic. Produkcja Failbetter Games wciąga i oczarowuje świetnie napisaną historią, powiela jednak wiele elementów gry przeglądarkowej, od której się wywodzi.”

„Grow Home to interesujący eksperyment. Czarująca, sympatyczna i kolorowa produkcja na dwa wieczory. Tytuł studia Ubisoft Reflections przypomina typową grę niezależną - zrealizowaną z pomysłem, lecz nieco niedopracowaną.”

„Unmechanical: Extended to prosta, dwuwymiarowa gra logiczna. Oferuje ciekawą oprawę i przyjemne zagadki. Mamy jednak do czynienia ze zbyt ubogą ofertą w porównaniu z dziesiątkami rozbudowanych gier niezależnych dostępnych na rynku.”

„Evolve - nowa gra twórców Left 4 Dead - to gratka dla miłośników współpracy i rywalizacji. Całkiem interesująca koncepcja i prezentacja świata nie wytrzymują jednak próby czasu. Po kilku godzinach emocje po pierwszych sieciowych starciach opadają, a gra zaczyna nudzić.”

„Pozbawione większego sensu wydanie ekonomicznej strategii, bez poprawy znanych błędów i wprowadzenie znaczących nowości.”

Do przeczytania

Zapowiedzi

Daty premier

Trailery i materiały wideo

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami