Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Peter Molyneux zapowiada, że przestanie rozmawiać z mediami

„Ludzie mają dość moich opinii.”

W obliczu ostatnich kontrowersji, Peter Molyneux przyznał w rozmowie z serwisem internetowym dziennika The Guardian, że przestanie rozmawiać z mediami.

- Kocham tworzyć gry, to moje życie. Jestem zaszczycony, będąc częścią tej branży. Rozumiem jednak, że wiele osób ma już dość mojego głosu i obietnic - mówi zasłużony producent. - Dlatego też przestanę udzielać się w mediach i mówić o grach. Spotykam się z wami tylko dlatego, by odpowiedzieć na ten straszny, emocjonalny okres ostatnich trzech dni. Wydaje mi się, że jedynym wyjściem jest kompletne odcięcie się od mediów.

- Niektórzy są tak sfrustrowani moją osobą, że zaczęli grozić mi i mojej rodzinie. To nie może dalej trwać.

- Myślę, że ludzie mają po prostu dość słuchania moich opinii. Mają ich dość już od wielu lat. Wiesz co? Na tym skończymy - dodał deweloper, kończąc wywiad.

„Peter Molyneux przyznał się do winy i żalu. Był wyraźnie strapiony podczas rozmowy, którą określił jako ostatnią” - wspomina dziennikarka Guardiana.

„Jednak na godzinę przed publikacją materiału odkryliśmy, że dzień wcześniej rozmawiał z przedstawicielami strony Rock, Paper, Shotgun, gdzie także zapewnił, że nie będzie rozmawiał z mediami. Prawdopodobnie rozmawiał też z jeszcze jednym serwisem - tego samego popołudnia, co nasz wywiad.”

Obecna sytuacja jest pokłosiem ostatnich zapowiedzi Petera Molyneux i jego studia 22Cans. Twórcy przyznali, że najpewniej nie uda się zrealizować wszystkich obietnic związanych z grą Godus.

Dzień później opublikowaliśmy obszerny materiał na temat Bryana Hendersona, który jako ostatni stuknął w kostkę Curiosity - poprzedni projekt Molyneux. Zwycięzca przyznał w wywiadzie, że już od niemal dwóch lat czeka na realizację złożonych wtedy obietnic, a kontakt z 22Cans urwał się już jakiś czas temu.

- Wiem, że zabrzmi to jak najgorsza wymówka, ale pracujemy teraz nad walką. Tego elementu układanki potrzebujemy, zanim zaczniemy myśleć o hubworld i trybie sieciowym - wyjaśniał deweloper, tłumacząc długie oczekiwanie Hendersona. Zapewnił także, że pełna wersja Godus zadebiutuje w okresie następnych dziewięciu miesięcy.

Cover image for YouTube video

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze