Sieciowa strzelanka Evolve otrzyma dużą aktualizację w dniu premiery

Szybsze ładowanie i tworzenie meczów.

Gracze zainteresowani zakupem sieciowej strzelanki Evolve przed przystąpieniem do rozgrywki będą musieli pobrać sporą aktualizację, obejmującą 3 GB plików.

Najważniejszym wprowadzanym w łatce usprawnieniem jest skrócenie czasów ładowania i tworzenia meczów, a także optymalizacja kodu sieciowego i zmiany balansujące rozgrywkę - czytamy na oficjalnej stronie.

Usunięto także liczne błędy, zmodyfikowano wygląd skórek dla łowców i potworów oraz przygotowano integrację z aplikacją mobilną Evolve Hunters Quest.

Odpowiedzialne za produkcję studio Turtle Rock zapewnia, że spora aktualizacja jest odpowiedzią na problemy wykryte podczas otwartych testów beta przed premierą.

„Prawda jest taka, że ten długi weekend dużo nas nauczył” - przyznają deweloperzy.

Evolve ukaże się jutro na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Wersja cyfrowa zadebiutuje na Steamie jeszcze dzisiaj wieczorem. Podstawą rozgrywki są starcia grupy czterech łowców z jednym potworem, stale ewoluującym i zdobywającym nowe umiejętności w trakcie meczu.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami