Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Pillars of Eternity myślą już o drugiej części i dodatkach

Gra ukaże się 26 marca.

Do premiery sfinansowanego na Kickstarterze Pillars of Eternity pozostały niecałe dwa miesiące, a deweloperzy z Obsidian Entertainment zaczynają już myśleć o obiecanych dodatkach i drugiej części produkcji RPG.

Młynarzu, oddawaj córkę!

- Zrobimy kilka rozszerzeń, jak mówiliśmy na Kickstarterze - przyznał dyrektor generalny studia, Feargus Urquhart. - Zaczęliśmy prace nad grafikami koncepcyjnymi. Wiemy już, gdzie chcemy pójść, a artyści prowadzą testy.

- Ale następny krok to Eternity 2. Pod koniec tego miesiąca do dyskusji usiądą Josh [Sawyer - dop. red.] i Adam [Brennecke], czyli kluczowi deweloperzy w zespole. Mają już gotową listę tego, co chcą zrobić, pomysły na nowe systemy i tak dalej. Postaramy zająć się tym tak szybko, jak to możliwe.

Urquhart przyznał także w rozmowie z serwisem Polygon, że pieniądze potrzebne na sfinansowanie kontynuacji prawdopodobnie znów pochodzić będą z Kickstartera.

- Myślę, że tak zrobimy, ale nie jest to jeszcze pewne na sto procent - przyznał menedżer. - Nie chcemy zaczynać kampanii przed premierą Pillars of Eternity. Druga sprawa to fakt, że popularność Kickstartera jest teraz mniejsza. Ale deweloperom Shadowrun idzie całkiem dobrze, mają już półtora czy dwa miliony dolarów.

Obecnie trwają jeszcze ostatnie poprawki nad grą. Twórcy zajmują się balansem rozgrywki - szczególnie krytykowanym podczas testów - a także interfejsem w twierdzy gracza czy usuwaniem błędów.

Pillars of Eternity ukaże się 26 marca na PC i Maca, także w wersji z polskimi napisami.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Pillars of Eternity

PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze