Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dyrektor kreatywny Uncharted 4: osiągnięcie 60 FPS będzie „bardzo trudne”

Druckmann o planach Naughty Dog.

Studio Naughty Dog słynie z umiejętności wykorzystywania wszystkich możliwości konsol PlayStation w swoich grach. Teraz twórcy celują w rozdzielczość 1080p i 60 klatek na sekundę w Uncharted 4, ale jak sami przyznają, zwłaszcza ten drugi parametr będzie trudny do osiągnięcia.

Co na to Drake?

Magazyn Game Informer zapytał dyrektora kreatywnego Neila Druckmanna o poziom trudności takiego przedsięwzięcia, na co deweloper odparł, że będzie to „cholernie trudne”, przy czym użył słowa znacznie mocniejszego niż „cholernie”.

- Ale tak samo jest w przypadku każdej gry - dodał. - Trudno było już przy The Last of Us: Remastered, choć gra była już ukończona i wiedzieliśmy dokładnie, jaki chcemy osiągnąć rezultat końcowy.

- Teraz staramy się podnieść poprzeczkę w kwestii grafiki jeszcze wyżej i zrobić realistyczne przerywniki w czasie rzeczywistym - mówił Druckmann o Uncharted 4.

Dyrektor kreatywny przyznał, że sam nie wie, czy poziom 60 FPS jest możliwy do osiągnięcia.

- Naszym celem jest zadbanie o jak najlepsze wrażenia z rozgrywki i obecnie staramy się przesunąć granicę oprawy graficznej. Następnie ocenimy, na czym stoimy. Nieustannie podejmujemy decyzje na temat tego, co wpłynie na wrażenia i wygląd gry.

Z historycznego punktu widzenia każda kolejna gra Naughty Dog wyglądała na PlayStation lepiej od poprzedniej. Druckmann przyznaje, że jego studio jest zadowolone także z nowego sprzętu.

- Jest jak masło, po prostu płynny - przyznał. - Szczerze mówiąc, to jest raczej niesamowity. Rozwiązano problemy z przeszłości. Zaskakujące, jak szybko można o nich zapomnieć.


Zobacz: Uncharted 4: Kres Złodzieja Recenzja


- Ograniczenia dostępnych zasobów są niemożliwe do wyeliminowania, ale zniknęły wszystkie inne istniejące problemy. Teraz mamy całkiem nowy zestaw.

Uncharted 4: A Thief's End ukaże się jeszcze w tym roku. Więcej o oprawie graficznej gry przeczytać można w analizie Digital Foundry.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze