Resident Evil 2 odtworzone na silniku Unreal Engine 3

Projekt zdolnego fana.

Zdolny fan Resident Evil 2 - Rod Lima - ukończył przenoszenie tego klasycznego horroru na silnik graficzny Unreal Engine 3.

1
Capcom, poszukujecie pracowników?

Poniżej znaleźć można ponad godzinę materiału wideo, w którym twórca przechodzi grę od początku do końca.

Niestety, projekt pozostanie na dysku twardym dewelopera-amatora, który w ten sposób chciał nauczyć się obsługi Unreal Engine 3. Ze względu na kwestie praw autorskich nie planuje udostępnienia tej wersji Resident Evil 2 dla szerszej publiczności.

O pomyśle Roda Limy informowaliśmy już w kwietniu ubiegłego roku, gdy twórca odtworzył pierwsze fragmenty gry.

Wtedy deweloper korzystał jeszcze z ustawień kamery w stylu Resident Evil 4, z widokiem znad ramienia postaci. W ostatecznej wersji postawił jednak na klasyczne, ustalone z góry ujęcia.

Programista pożyczył lokacje oraz modele postaci z wersji Wii, a następnie dodał nowy ekwipunek i system uzbrojenia. Wprowadził także oryginalne efekty dźwiękowe i przerywniki z Resident Evil 2.

„Nic nie jest tu moją własnością, poza kodem napisanym w UnrealScript. Wszystkie pozostałe elementy należą do ich właścicieli” - wyjaśnia Lima. „To edukacyjny projekt, bez wsparcia/wiedzy Capcom czy Epic Games.”

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami