Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Polska strzelanka Superhot wkroczy 28 lutego w fazę testów alpha

Twórcy informują o postępach.

Twórcy niezależnej strzelanki Superhot z polskiego studia Blue Brick poinformowali na Kickstarterze o postępach w pracach. Dowiedzieliśmy się między innymi, że już 28 lutego część użytkowników otrzyma dostęp do gry w wersji alpha.

Minimalizm to podstawa

Alpha zarezerwowana jest dla osób, którzy podczas zbiórki wpłacili co najmniej 200 dolarów na konto deweloperów. Wczesna edycja zawiera sześć poziomów, założenia fabuły oraz tryb Endless, z niekończącymi się falami wrogów.

Ujawniono także, że udało się ukończyć opcjonalne modyfikatory rozgrywki, dostępne w pełnej wersji. To między innymi konieczność przejścia etapu bez strzelania, tylko z rzucaniem przedmiotami. Inne opcje to ogłuszające naboje czy „wrogowie są widoczni tylko, gdy gracz się porusza”.

Blue Brick dopracowało również sterowanie za pomocą kontrolerów i możliwość oglądania powtórek.

Superhot powstało w ramach imprezy 7DPFS, podczas której deweloperzy mają 7 dni na zaprojektowanie i stworzenie prostej strzelanki. Koncept sprawdzić można za darmo, z poziomu przeglądarki, na stronie gry. Demo szybko przyciągnęło uwagę graczy i mediów branżowych na całym świecie, co przełożyło się na udaną kampanię na Kickstarterze - pozyskano ponad 250 tys. dolarów.

Pomysł na rozgrywkę jest dosyć nietypowy. Czas płynie tylko wtedy, gdy główny bohater się porusza. Pozwala to w efektowny sposób unikać kul wroga. Twórcy zdecydowali się na minimalistyczną oprawę graficzną, w której dominują biel i szarość z czerwonymi akcentami.

Gra zadebiutuje w tym roku na PC i komputerach Mac.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Superhot

PS4, Xbox One, PC, Mac, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze