Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Octodad: Dadliest Catch z ponad 450 tys. sprzedanych egzemplarzy

Niemal 5 mln dol. przychodów.

W rok od premiery sprzedano ponad 450 tys. egzemplarzy gry zręcznościowej Octodad: Dadliest Catch, co pozwoliło wypracować przychody na poziomie 4,9 mln. dolarów - poinformowali twórcy.

Na screenie jest całkiem zwykły tata

Największym zainteresowaniem cieszyła się wersja PC, odpowiadając za 61,1 procent kopii w rękach graczy. Na drugim miejscu PlayStation 4 z 32,6 proc., a dalej Mac z 5,5 proc. i Linux z 0,8 proc.

Co ciekawe, przychody rozkładają się już nieco bardziej na korzyść sprzętu Sony, gdzie wypracowano 39,2 procent z 4,9 mln. dolarów - na PC było to 55 proc.

„Octodad: Dadliest Catch nigdy nie było dostępne za darmo w PS Plus, choć niektórzy tak sądzą, ponieważ zostało ogłoszone razem Don't Starve i innymi grami PS Plus na E3” - zauważa szef studia Young Horses, Philip Tibitoski (dzięki, Joystiq).

„Nie wiem jak wpłynęłoby to na nasze przychody. Wiele zależy od typu gry. Założę się, że dostęp w PS Plus może być czymś pozytywnym w przypadku gier wieloosobowych, ponieważ znajomi zachęcają się wzajemnie do zakupu i wspólnej zabawy.”

Z poniższej infografiki dowiadujemy się także, że Octodad: Dadliest Catch powstawało przez 28208 godzin, 37 procent posiadaczy ukończyło historię, a najpopularniejszą wersją językową - poza angielskim oryginałem - jest edycja rosyjska.

Głównym bohaterem w humorystycznej produkcji jest ośmiornica, udająca standardowego członka rodziny. Robimy zakupy, prowadzimy dzieci do szkoły, gotujemy posiłki i sprzątamy mieszkanie, ale problemem jest sterowanie i opanowanie macek - każdą z nich kierujemy oddzielnie.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Octodad: Dadliest Catch

PS4, Xbox One, PlayStation Vita, Nintendo Wii U, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze