Star Wars: Battlefront - pierwsze szczegóły na temat map w strzelance EA

Na razie mało konkretne.

Serwis IGN opublikował kilka informacji na temat strzelanki Star Wars: Battlefront, debiutującej jeszcze w tym roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

1
Pierwsza grafika koncepcyjna

Jak zapewnił projektant Niklas Fegraeus z odpowiedzialnego za prace studia DICE, część map zostanie dostosowana specjalnie z myślą o określonych trybach rozgrywki.

- Skala naszych map i trybów oferuje dużą różnorodność - mówił deweloper w rozmowie z IGN. - Podjęliśmy decyzję, by dostosować pewne mapy do trybów. Dzięki teamu uzyskujemy nie tylko zróżnicowane rozmiary, ale także rozgrywkę umożliwiającą przeżycie ulubionych przygód ze świata Star Wars.

Ujawniono także, że silnik Frostbite Engine został wzbogacony o wsparcie dla fotogrametrii, czyli technologii tworzenia realistycznych obiektów na bazie zdjęć. Podobne rozwiązanie zastosowano wcześniej między innymi w polskim Zaginięciu Ethana Cartera.

Electronic Arts przejęło prawa na gry w uniwersum Gwiezdnych Wojen na najbliższe dziesięć lat. Zapowiedziano już Star Wars: Battlefront od studia DICE. Nad nowy projektem pracują też twórcy Dead Space, a BioWare rozwija Star Wars: The Old Republic.

Poniżej znaleźć można teaser Star Wars Battlefront z targów E3 w ubiegłym roku.

Reklama

Skocz do komentarzy (7)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (7)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami