Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Przewijanie czasu w dzienniku deweloperskim twórców Life is Strange

Pierwsza część gry dostępna za tydzień.

Twórcy gry przygodowej Life is Strange w nowym dzienniku deweloperskim zaprezentowali jeden z kluczowych elementów produkcji: umiejętność przewijania czasu, jaką dysponuje bohaterka.

- Tytuł mógłby istnieć bez tej opcji, jako klasyczna przygodówka - mówi producent Luc Baghadoust. - Ale byliśmy zainteresowani dodaniem nowej warstwy, oferującej graczom inne wrażenia i możliwość zobaczenia bezpośrednich konsekwencji podjęcia innego wyboru.

Max będzie mogła cofnąć się w czasie, by podjąć inny wybór, lecz nie zapomni informacji zgromadzonych podczas poprzednich prób, co może mieć odzwierciedlenie w dialogach. Bohaterka zachowa także podniesione wcześniej przedmioty, co umożliwia przygotowanie zagadek logicznych bazujących na zabawie z czasem.

Pierwszy odcinek Life is Strange zadebiutuje 30 stycznia w cyfrowej dystrybucji na PC, PlayStation 3, PS4, X360 i Xbox One. Poprzedni dziennik deweloperski znaleźć można w naszej wcześniejszej wiadomości.

Gracze poznają historię Max Caulfield - nastolatka wróci do rodzinnego miasta po pięciu latach nieobecności. Szybko zauważy, że jej przyjaciółka - Chloe - bardzo się zmieniła. Ma to związek z tajemniczym zniknięciem pewnej dziewczyny. Max i Chloe połączą siły, by odnaleźć zaginioną.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Life is Strange

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze