Sfinansowana na Kickstarterze gra Amplitude opóźniona do lata

Tytuł na PS3 i PS4.

Studio Harmonix poinformowało, że gra rytmiczna Amplitude ukaże się latem tego roku, a nie jak pierwotnie planowano - w marcu.

„Po raz pierwszy pracujemy na PlayStation 4 i sporo się uczymy” - napisano w aktualizacji na Kickstarterze, gdzie w maju ubiegłego roku sfinansowano produkcję.

„Włożyliśmy sporo pracy w autorski silnik, by wspierać nową, świetną zawartość w tej odsłonie. Te czynniki opóźniają premierę o kilka miesięcy.”

Oryginalna wersja Amplitude zadebiutowała w 2003 roku na PlayStation 2. Gracz przejmował kontrolę nad kosmicznym pojazdem poruszającym się po trasie złożonej z kilku ścieżek, celem było wciskanie odpowiednich przycisków w rytm odtwarzanego utworu.

Harmonix obiecuje, że odbiorcy mogą liczyć na wysoki poziom trudności, „jak w Dark Souls, tylko z muzyką”. Twórcy chcą też, by produkcja działała przy 60 klatkach na sekundę.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami