Projektanci Life is Strange o inspiracjach i procesie twórczym

Materiał z fragmentami rozgrywki.

Przedstawiciele studia Dotnod opublikowali pierwszy dziennik deweloperski poświęcony grze przygodowej Life is Strange. Twórcy opowiadają o inspiracjach, rozgrywce i współpracy z wydawcami.

Gracze poznają historię Max Caulfield - nastolatka wróci do rodzinnego miasta po pięciu latach nieobecności. Szybko zauważy, że jej przyjaciółka - Chloe - bardzo się zmieniła. Ma to związek z tajemniczym zniknięciem pewnej dziewczyny.

Max i Chloe połączą siły, by odnaleźć zaginioną. Fabuła skupi się na amatorskim śledztwie.

Deweloperzy nie ukrywają inspiracji kinem niezależnym - stąd też bardziej kameralny nastrój w Life is Strange. Zdradzili także, że w trakcie przygody gracze skorzystają z umiejętności cofania czasu - choć nie zdradzono szczegółów na temat tego systemu.

Projektanci zaznaczyli też, że zdecydowali się na współpracę ze Square Enix po tym, jak inni wydawcy sugerowali, by główny bohater gry był nastolatkiem, a nie dziewczyną.

Pierwszy epizod Life is Strange zadebiutuje 30 stycznia w cyfrowej dystrybucji na PS3, PS4, Xbox One, Xbox 360 i PC.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami