Twórcy Divinity: Grzech Pierworodny pracują nad dwoma nowymi grami RPG

W planach też poprawki wydanego tytułu.

Szef studia Larian ujawnił plany swojej firmy na nadchodzące lata, mówiąc o poszukiwaniu nowych pracowników, poprawkach do Divinity: Grzech Pierworodny oraz dwóch kolejnych projektach gier RPG na tym samym silniku.

1
Nowe biuro Larian

Jak się okazuje, Swen Vincke sam nie jest do końca zadowolony z jakości wydanej już produkcji, a wśród największych bolączek wymienił styl prowadzenia fabuły, interfejs użytkownika czy balans rozgrywki.

Właśnie tymi kwestiami zajmują się teraz deweloperzy, poprawiający też niektóre z potyczek, przepisując dialogi, usprawniając sztuczną inteligencję towarzyszy czy postępy postaci.

Larian Studios otwiera także nowy oddział firmy w kanadyjskim Quebecu, by móc zainteresować doświadczonych deweloperów z tego miasta.

„Nie zatrudniamy wszystkich tych ludzi tylko po to, by poprawić Divinity: Grzech Pierworodny. Pracujemy też nad nowymi grami RPG” - napisał Vincke.

Menedżer nie zdradził jeszcze żadnych konkretów, ale przyznał, że „obie” produkcje powstają na silniku Divinity: Grzech Pierworodny które ukazała się w czerwcu tego roku, po udanej kampanii na Kickstarterze.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Przerwa techniczna w weekend

AKTUALIZACJA: Już po.

Farming Simulator 22 - poradnik i najlepsze porady

Jak zacząć, wszystko o uprawie, hodowli i sprzęcie rolniczym oraz najważniejsze wskazówki.

Na stronie

Farming Simulator 22 - poradnik i najlepsze porady

Jak zacząć, wszystko o uprawie, hodowli i sprzęcie rolniczym oraz najważniejsze wskazówki.

Przerwa techniczna w weekend

AKTUALIZACJA: Już po.

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami