Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Konkurs na 20-lecie PlayStation - wygraj limitowaną edycję PS4

AKTUALIZACJA: Mamy zwycięzcę!

To były moje pierwsze legalne wagary. Wskoczyłem w ubranie i spakowałem kanapki do plecaka. Chcąc wyjść z domu, natknąłem się na zamknięte drzwi i głos taty:
- Jeśli nie chcesz iść, wygraj ze mną mecz - rzucił.
Wiedział, że klasówka. Cóż miałem zrobić? Na mnie, na Utah Jazz i Johna Stocktona nie było mocnego.
Był rozlany sok,
przewrócony kwiatek
i chwila drwin.
Trzy sekundy do końca. Drżąc nacisnąłem kółko. Rzut za trzy - głos lasera spod szarej obudowy - i... kosz!
92 : 91.
Wygrałem.
- Rewanż.

Robert Suliga jest autorem powyższej pracy. Znalazła się ona wśród trzech wyróżnionych rzeczy sprzed dwóch tygodni - nie mogliśmy zdecydować się wówczas na zwycięzcę.

Robert nie dał za wygraną. I nam tym zaimponował. Mimo krytycznych głosów w komentarzach (och, jak nas bolały jego słowa!), postanowił wysłać drugą pracę. I ponownie trafiła do najlepszych z najlepszych - a ostatecznie uznaliśmy ją za najlepszą.

Sprawa szybko więc stała się jasna - limitowana edycja konsoli PlayStation 4 trafia do Roberta Suligi. Wielkie gratulacje! Skontaktujemy się z Tobą e-mailem.

Wszystkim bardzo dziękujemy za zaangażowanie. Niesamowite, jak wiele potraficie dać z siebie w tego rodzaju konkursach - wysłaliście rozmaite prace: literackie przeważały, były też ciekawe komiksy i prace graficzne. Każda wnosiła coś swojego i wyjątkowego do konkursu. Aż żal, że mamy tylko jedną nagrodę.

Tak czy inaczej: dużo pozytywnej energii na Nowy Rok! Dzięki!

*

AKTUALIZACJA (5 stycznia): Wczoraj zakończyliśmy przyjmowanie prac. Ogłoszenie wyników najpóźniej 8 stycznia. Dziękujemy wszystkim za udział w zabawie!

*

AKTUALIZACJA (20 grudnia): Na konkurs wpłynęło ponad sto prac, ale nie udało nam się wybrać zwycięskiej. Chcielibyśmy, aby konsolę otrzymała osoba, która naprawdę wyróżni się spośród wszystkich zgłoszeń - zaskoczy nas wyjątkowym, dopracowanym pomysłem.

Dlatego postanowiliśmy przedłużyć termin przyjmowania prac do niedzieli, 4 stycznia. Jednocześnie, w związku z wieloma prośbami, zwiększyliśmy limit znaków w pracy literackiej - do 1500 znaków ze spacjami. Ponieważ wpłynęło kilka komiksów, które są połączeniem grafiki i tekstu, informujemy, że dopuszczamy również komiks do konkursu.

Szczegóły w dalszej części strony.

Wszystkie prace, które wpłynęły do tej pory biorą oczywiście udział w ostatecznej rywalizacji. Każdy, kto wziął udział w konkursie, może jednak wysłać drugą pracę - przy czym weźmiemy pod uwagę tylko tę, która wpłynęła jako ostatnia.

Osoby, które nadesłały trzy najciekawsze prace - otrzymały stosownego e-maila.

Życzymy ciekawych pomysłów i zapraszamy do dalszej zabawy.

*

Pierwsze PlayStation zadebiutowało dwadzieścia lat temu w Japonii. Niebywałe, że produkcja sprzętu zakończyła się wcale nie tak dawno, bo w 2006 roku - łącznie sprzedano ponad 100 milionów szarej konsoli, czyniąc ją zdecydowanym liderem ówczesnej, piątej generacji.

Z okazji okrągłej rocznicy Sony przygotowało specjalną, limitowaną edycję PlayStation 4 - jubileuszowa konsola dostępna jest w bardzo ograniczonej liczbie egzemplarzy na całym świecie. Można ją nabyć w różnych miejscach albo wygrać w licznych konkursach, jak choćby na oficjalnym profilu PlayStation Polska na Facebooku.

Tymczasem teraz możecie ją zdobyć także w naszym konkursie - serdecznie zachęcamy wszystkich do wzięcia w nim udziału! Szczegóły poniżej.

Najlepsze z PlayStation

Pamiętasz swoją najlepszą chwilę z PlayStation - nie ważne, jaki to był model? Najlepszą grę, najlepszą scenę z gry, a może najfajniej spędzony wieczór ze swoimi znajomymi?

Podziel się emocjami. Masz do wyboru:

  1. PRACA GRAFICZNA - wykonaj pracę graficzną (dopuszczamy również KOMIKS), o dowolnej technice, temat: „Najlepsze z PlayStation”. Możesz wykorzystać własne umiejętności albo skorzystać z programu graficznego. Możesz zaangażować znajomych i odtworzyć sytuację sprzed lat na zdjęciu albo wyszperać zdjęcie z dzieciństwa i połączyć z czymś kompletnie nowym.
  2. PRACA LITERACKA - masz dokładnie 1500 znaków ze spacjami, aby przekazać nam emocje tego jednego wydarzenia, tej jednej chwili z PlayStation, którą pamiętasz do dziś. Zadbaj o każde słowo, każdy przecinek i każdą kropkę. Nie daj się szablonowości. Już pierwsze zdanie musi nas wbić w ziemię!

Poza tym, jak zwykle, granicą jest tylko Wasza wyobraźnia. Nie pozwólcie, aby coś Was ograniczało - takie konkursy nie zdarzają się co dzień.

Liczy się kreatywność - musicie nas zaskoczyć czymś absolutnie wyjątkowym.

Podstawowe informacje [AKTUALIZACJA]:

  • Prace należy wysyłać na adres:
    konkurs@eurogamer.pl
  • Pracę graficzną należy dostarczyć jako załącznik w pliku JPG, rozmiar dowolny, waga do 10 MB.
  • Komiks należy dostarczyć jako załącznik w pliku JPG, rozmiar dowolny, waga do 10 MB.
  • Pracę literacką należy wkleić do treści przesyłanego maila, limit znaków: 1500 ze spacjami.
  • W przesyłanej wiadomości nie należy dołączać adresu zamieszkania - skontaktujemy się ze zwycięzcą indywidualnie.
  • Termin zakończenia przyjmowania prac: 4 stycznia 2015 roku, godz. 23:59.
  • Ogłoszenie wyników: 8 stycznia 2015 roku, ok. godz. 16:00.

Nagroda i informacje

Spośród nadesłanych prac redakcja wyłoni najlepszą, a jej autor otrzyma limitowaną edycję konsoli PlayStation 4 - 20th Anniversary Edition.

Przesyłając pracę - graficzną lub literacką - i biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodę na publikację swojego imienia i nazwiska oraz na nieodpłatną publikację pracy na naszych łamach. Wyrażasz również zgodę na opublikowanie pracy w profilach społecznościowych Eurogamera.

Przesyłając pracę uczestnik oświadcza, że jest jest jej autorem, a praca nie narusza praw oraz dóbr osób trzecich. Jeden uczestnik może wysłać tylko jedną pracę.

W zabawie nie mogą uczestniczyć pracownicy i współpracownicy Eurogamer Network oraz ich rodziny.

Fundatorem nagrody jest Sony. Zapraszamy do wspólnej zabawy i czekamy na Wasze prace graficzne i literackie!

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Redakcja

Redakcja

Eurogamer.pl

Bardzo lubimy pracę zespołową.

Komentarze