Halo: Spartan Strike opóźnione ze względu na prace nad Master Chief Collection

Strzelanka ukaże się w przyszłym roku.

Zręcznościowa strzelanka Halo: Spartan Strike miała ukazać się w najbliższy piątek, lecz premierę przełożono, ponieważ studio 343 Industries zajęte jest poprawianiem błędów w Halo: The Master Chief Collection.

1

Firma deweloperska należąca do Microsoftu opublikowała już kilka aktualizacji - ostatnią osiem godzin temu - by poradzić sobie z problemami z tworzeniem meczów w tej produkcji na Xbox One.

343 Industries zapewnia, że Halo: The Master Chief Collection pozostaje głównym priorytetem. Stąd opóźnienie Halo: Spartan Strike.

„Choć jesteśmy podekscytowani tymi nowymi wrażeniami w świecie Halo, to nasze zaangażowanie w rozwiązanie kłopotów z tworzeniem rozgrywek w Master Chief Collection pozostaje najważniejsze” - napisano na oficjalnej stronie.

„Dlatego też zdecydowaliśmy się przesunąć premierę Halo: Spartan Strike na początek przyszłego roku. Nie możemy się już doczekać, by pokazać wam więcej.”

Spartan Strike to następca gry zręcznościowej Halo: Spartan Assault z lipca 2013 roku. Zachowano te same podstawy rozgrywki: akcję obserwujemy z góry, jedna gałka analogowa kontrolera lub strona ekranu dotykowego odpowiada za strzelanie, a druga za przemieszczanie postaci.

Platformy docelowe to tablety, smartfony i komputery z systemem Windows, a w przyszłości także Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami