Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Plan rozwoju DayZ przewiduje premierę pełnej wersji w 2016 roku

Wkrótce wzrośnie cena.

Studio Bohemia Interactive ogłosiło, że gra akcji DayZ opuści program Steam Early Access najpewniej dopiero w pierwszej połowie 2016 roku. Opublikowano też plan rozwoju produkcji do tego czasu.

Wcześniej zmieni się cena. Obecnie gra kosztuje 24 euro (ok. 100 zł), ale po zakończeniu obecnej promocji kwota wzrośnie do ok. 115 zł.

„Chcielibyśmy uniknąć nagłej podwyżki przy premierze pełnej wersji” - wyjaśnili deweloperzy. Za ukończoną grę w 2016 roku zapłacimy 40 euro (ok. 168 zł).

Poniżej plan rozwoju DayZ na kolejne kwartały.

Q1 2015

  • Podstawowe pojazdy
  • Zaawansowana dystrybucja przedmiotów
  • Nowy renderer
  • Nowa sztuczna inteligencja zombie
  • Podstawowe skradanie (zombie i zwierzęta)
  • Choroby

Q2 2015

  • Zaawansowane pojazdy (naprawy i modyfikacje)
  • Zaawansowane zwierzęta (cykl życia, zachowanie w grupie)
  • Statystyki gracza
  • Nowy interfejs
  • Stamina
  • Dynamiczne wydarzenia

Q3 2015

  • Pułapki
  • Barykadowanie
  • Cykl życia postaci i obezwładnianie
  • Drapieżniki i ptaki
  • Transport powietrzny
  • Prototyp wersji konsolowej

Q4 2015

  • Zwierzęta-towarzysze
  • Integracja ze społecznością Steam
  • Konstrukcje (budowa bazy)
  • Wersja beta w cenie 35 euro (ok. 147 zł)

Co miesiąc mają pojawiać się nowe bronie, obiekty, materiały do rzemiosła, pojazdy, opcje oraz poprawki optymalizacji.

„Ten rok był bardzo udany dla DayZ” - dodaje producent Brian Hicks. „Nie marzyliśmy nawet, że tyle osób dołączy do przygody w fazie Early Access. Patrząc na cele na 2015 rok, wizja otwartego świata, w którym gracze sami tworzą własne opowieści, jest bliższa realizacji.”

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

DayZ

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze