Klasyczna przygodówka Thimbleweed Park sfinansowana w sześć dni

Sukces na Kickstarterze.  

Twórcy klasycznej gry przygodowej w stylu lat 80. - Thimbleweed Park - potrzebowali zaledwie sześciu dni na Kickstarterze, by przekroczyć cel na poziomie 375 tysięcy dolarów.

1
Ron Gilbert i Gary Winnick w wersji retro

Obecnie licznik zatrzymał się na nieco ponad 393 tys., wpłaconych przez 10,5 tys. osób. Po zebraniu 425 tys. w planach są tłumaczenia na cztery języki (bez polskiego), za 525 tys. uda się przygotować wersje iOS i Android, a ostatni cel dodatkowy to 625 tys., umożliwiające nagranie angielskich głosów postaci.

„Brakuje mi słów” - napisał Ron Gilbert, jeden z pomysłodawców projektu. „Przed rozpoczęciem kampanii zastanawialiśmy się z Garym [Winnickiem - dop. red.], czy gracze mają ochotę na tytuł, który wygląda jak coś z 1987 roku, na produkcję z początku złotej ery przygodówek point'n'click. Myślę, że oto odpowiedź.”

Zgodnie z duchem przeszłości, gracze skorzystają w Thimbleweed Park z klasycznego interfejsu z dziewięcioma komendami w stylu „otwórz”, „zamknij”, „użyj” czy „podnieś”. Podobnie jak w Maniac Mansion, przełączymy się pomiędzy pięcioma bohaterami, eksplorując tytułowe miasto.

Fabuła zaczyna się od morderstwa i próby znalezienia zabójcy jako para detektywów, lecz potem wydarzenia nabierają bardziej surrealistycznych kształtów.

Premierę zaplanowano na czerwiec 2016 roku, na PC, Maca i Linux.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami